פייסבוק השיקה סמלים חדשים לנישואים חד מיניים

לאחר שעד כה יכלו רק בני זוג הטרוסקסואלים לסמן ב-Timeline שלהם שהם נשואים, פייסבוק השיקה בסוף השבוע סמלים דומים לזוגות של שני גברים ושתי נשים ● הראשונים שהציבו סמל שכזה היו כריס יוז, ממייסדי פייסבוק, ובן זוגו, שון אלדרידג' ● יותר מ-2,000 גולשים עשו להם לייק, ביניהם מארק צוקרברג ● בקהילה הגאה בארצות הברית שיבחו את ההחלטה וציינו שהיא מהווה "צעד נוסף בסדרה של אמצעים שנקטה הרשת החברתית כדי לתמוך בקהילת הלהט"ב"

בני זוג מאותו המין שירצו לציין שהם נשואים יוכלו לעשות זאת גם באמצעות סמל ב-Timeline של פייסבוק (Facebook). אם עד עתה הציעה הרשת החברתית רק סמל של חתן גבר וכלה אישה, החל מסוף השבוע האחרון היא מציעה גם סמלים של שני גברים ושל שתי נשים.

הראשונים שהשתמשו באחד הסמלים החדשים הם כריס יוז, ממייסדי פייסבוק, שנישא לבן זוגו, שון אלדרידג'. יותר מ-2,000 גולשים עשו Like להודעה על החתונה, בהם גם אחד ממנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג.

אליסון פאלמר מ-GLAAD, האיגוד האמריקני המרכזי של ההומואים והלסביות, שיבחה את ההחלטה ואמרה ש-"לאחר שבפייסבוק הוסיפו בשנה שעברה אפשרויות של משק בית משותף ואיחוד אזרחי, התוספת של הסמלים החדשים ל-Timeline היא חידוש חשוב עבור זוגות בני אותו מין. זהו צעד נוסף בסדרה של אמצעים שנקטה הרשת החברתית כדי לתמוך בקהילת הלהט"ב (ר"ת הומואים, לסביות, טרנסג'נדרים וביסקסואלים)". היא אף ציינה ש-"בשנה שעברה הייתה פייסבוק הראשונה מבין הרשתות החברתיות שזכתה באות הוקרה מטעם GLAAD".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים