מיקרוסופט חתמה עם הצי האמריקני על הסכם בשווי של 700 מיליון דולרים

במסגרת ההסכם יאוחדו רישיונות קיימים לתוכנות מיקרוסופט לרישיון ארגוני מקיף אחד שכולל תוכנות למחשבים שולחניים ולשרתים ● תוקף ההסכם הוא לשלוש שנים ועל פי הצי האמריקני, הוא יסייע לו "לחסוך הוצאות" ויעצים את כוח הרכישה שלו ● מהצי לא נמסר בכמה יסתכם החיסכון

מיקרוסופט (Microsoft) חתמה עם הצי האמריקני על הסכם רישוי לשלוש שנים, בשווי כולל של 700 מיליון דולרים. במסגרת ההסכם, שחל הן על הצי והן על המרינס, יאוחדו רישיונות קיימים לתוכנות מיקרוסופט לרישיון ארגוני מקיף אחד שכולל תוכנות למחשבים שולחניים ולשרתים.

טרי הלוורסון, מנהל המיחשוב הראשי של הצי, לא ציין בהודעה שפרסם אודות ההסכם באילו מוצרי תוכנה של מיקרוסופט מדובר.

במזכר שפרסם הלוורסון בפברואר הוא דרש מכל המחלקות לרכוש תוכנות אך ורק במסגרת הסכמי רכש ארגוניים. על הספקיות הנוספות שמוצריהן נכללים בהסכמים כאלה נמנות HP, סיסקו (Cisco), יבמ (IBM), אורקל (Oracle) ו-EMC. ההסכם החדש עם מיקרוסופט יסייע "לחסוך הוצאות" ויעצים את כוח הרכישה של הצי, מסר הלוורסון, מבלי לציין בכמה יסתכם החיסכון.

"במיקרוסופט פעלו ביחד עם הצי כדי לגבש הסכם חוצה מחלקות ראשון מסוגו לרישוי תוכנה", מסר טים סולמס, מנהל כללי בענקית מרדמונד שממונה על עסקות עם משרד ההגנה האמריקני. לדבריו, "ההסכם החדש יהיה ההסכם היחיד של הצי עם מיקרוסופט בכל הרשתות של הצי והנחתים, וישמש כמסגרת לניהול של פעילויות נוספות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים