הכנסת השיקה אתר אינטרנט חדש שפותח יחד עם HP

האתר הושק היום (ג') לאחר שיושב ראש הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, גזר "סרט וירטואלי" מעל דף הבית שלו ● בין החידושים באתר נכללים עיצוב חדש, שידורים מוקלטים של דיונים וכתבות מערוץ הכנסת ומנוע חיפוש הכולל פרוטוקולים ומידע היסטורי על הכנסת ומישיבותיה

הכנסת השיקה היום (ג') את האתר החדש שלה, לאחר שיושב ראש הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, גזר "סרט וירטואלי" מעל דף הבית שלו. הוא פותח על ידי יחידת האינטרנט של הכנסת בחטיבת התקשורת ואגף הטכנולוגיה והמיחשוב שלה, יחד עם חברת HP ובעזרת חברת NetCraft. מדובר בשלב הראשון של האתר החדש של בית המחוקקים ופיתוחו יימשך גם לאחר העלאתו לאוויר היום.

האתר החדש הושק לאחר עבודה שנמשכה חודשים ארוכים וכולל עיצוב חדש שמבוסס על תשתיות טכנולוגיות חדשניות. הוא מציג מידע חדשותי עדכני מהכנסת, מציע שידור חי מערוץ הכנסת כבר מדף הבית שלו כמו גם שידורים מוקלטים (VOD) של כתבות הערוץ וישיבות ועדות הכנסת. בנוסף, האתר מכיל גם, בראשונה, מנוע חיפוש שיסייע לגולשים, כולל פרוטוקולים ומידע היסטורי.

חידוש נוסף שכלול באתר החדש הוא פרסום של חלק ממאגרי המידע הפרלמנטריים של הכנסת לציבור באמצעות "Open Data Protocol", שיכול לשמש לאתרים וליישומים. חידושים אלה מצטרפים לפרוטוקול המסונכרן, שפועל כבר כיום באתר ומאפשר צפייה בפרוטוקולים של דיונים ממליאת הכנסת בצמוד לקטעי הווידיאו של דיונים אלה.

אתר האינטרנט של הכנסת הוא אחד האתרים הראשונים שהקימו גופי הממשל בארץ. למרות היותו עשיר בתכנים ומידע היסטורי על הכנסת, אובחנו בו לאורך השנים בעיות טכנולוגיות ובעיות של ניווט וגישה למידע. בשל כך החליטה הכנסת לפתח את האתר שהיום, כאמור, הושק השלב הראשון שלו.

יצוין,כי לצד האתר החדש יש לכנסת חשבון יו-טיוב (YouTube) ודף פייסבוק (Facebook).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים