קונסיסט הטמיעה מערכת דיגיטלית להנפקת חשבוניות בחברת הדלק Ten; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת מבטלת את ההליך הקודם והמסורבל של הפקת חשבוניות בנייר, ובמקום זאת מפיקה חשבוניות ממוחשבות דיגיטלית ושולחת אותן בדואר אלקטרוני ● החשבוניות עוברות למערכת פרינטבוס, שמכניסה אותן לתבנית מעוצבת מראש, מנפיקה חתימה דיגיטלית על קבצי החשבוניות ושולחת אותן באופן אוטומטי ● ב-Ten צופים שהמערכת תחסוך להם כחצי מיליון שקלים בשנה

קונסיסט טכנולוגיות, מקבוצת קונסיסט, הטמיעה את המערכת לניהול פלטים פרינטבוס (PrintBOS) בחברת הדלק Ten. הפרויקט החל באפריל השנה והסתיים באחרונה והיקפו עומד על מאות אלפי שקלים.

המערכת מפיקה חשבוניות ממוחשבות דיגיטלית ושולחת אותן בדואר אלקטרוני. היא מבטלת את ההליך הקודם והמסורבל של הפקת החשבוניות בנייר.

במסגרת התהליך, החשבוניות עוברות למערכת פרינטבוס, שמכניסה אותן לתבנית מעוצבת מראש, מנפיקה חתימה דיגיטלית על קבצי החשבוניות ושולחת אותן באופן אוטומטי ללקוחות בדואר אלקטרוני. המערכת גם מאפשרת הוספת תוכן שיווקי מותאם ללקוח.

במסגרת חלקו השני של הפרויקט הועמד פורטל עבור שירות הלקוחות בו מתאפשר לשלוח העתקים באופן ממוחשב ללקוחות שלא קיבלו את החשבונית הידנית, או שמבקשים עותק נוסף ממנה. בנוסף, החשבוניות שלא נשלחות במייל מועברות באופן מרוכז לבית הדפוס מקבוצת אמקה, שם הן מודפסות באותה תצורה מעוצבת, נעטפות ונשלחות ללקוחות באופן אוטומטי.

Ten היא רשת של תחנות דלק בפריסה ארצית, בעיקר בפריפריה. היא מונה 43 תחנות דלק ו-15 חנויות נוחות. לרשת כ-150 משתמשי IT.

משה סרוסי, מנמ"ר Ten, אמר ש-"המערכת חוסכת לחברה בין ארבעה ל-24 שקלים לכל לקוח, תלוי במספר הדפים, מאחר שהוא מקבל את החשבונית באופן ממוחשב ולא על גבי נייר. בנוסף, היא מקצרת את זמן ההגעה לשניות בודדות – במקום מספר ימים. לתהליך החדש יש רק יתרונות".

סרוסי הוסיף ש-"אנחנו צופים שהפרויקט יניב לנו חיסכון של כחצי מיליון שקלים בשנה ומאות שעות אדם בעבודה ידנית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים