מטריקס הטמיעה מערכות איחסון של HP בסוכנות היהודית בהיקף 750 אלף שקלים

פתרונות האיחסון, מדגמי F400 ו-F200 שלPAR 3 מבית HP, הוטמעו באתר הראשי של הסוכנות בירושלים ובאתר הגיבוי שלה בחיפה ● הטכנולוגיה שיושמה על גבי מערכות אלה, Thin Provisioning, מאפשרת הקצאה "רזה" של משאבים על גבי השרת, החזרת שטחים לא מנוצלים, Scale Out ושיפור ביצועים על ידי הרחבה חיצונית של כמות יחידות האיחסון

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס סיימה באחרונה פרויקט שארך שישה שבועות ובמסגרתו הטמיעה מערכות איחסון של HP בסוכנות היהודית, בהיקף של כ-750 אלף שקלים.

הפרויקט נולד בשל הצורך של הסוכנות בהגדלת נפחי האיחסון ושיפור הביצועים של מערכות האיחסון שברשותה. כמו כן, נוצר צורך בפתרון איחסון שיתממשק לשרתים הווירטואליים ולמערכת הניהול המרכזית של הארגון.

פתרונות האיחסון שהטמיעה מטריקס בסוכנות היהודית הם מדגמי F400 ו-F200 של 3PAR מבית HP. המערכות הוטמעו באתר הראשי של הסוכנות בירושלים ובאתר הגיבוי שלה בחיפה, והן משמשות כ-2,600 משתמשים בארץ ובעולם.

הטכנולוגיה שיושמה על גבי מערכות אלה, Thin Provisioning, מאפשרת הקצאה "רזה" של משאבים על גבי השרת, החזרת שטחים לא מנוצלים, Scale Out ושיפור ביצועים על ידי הרחבה חיצונית של כמות יחידות האיחסון. כן שולב במערכות פתרון SRM (ר"ת vCenter Site Recovery Manager) של VMware, שאחראי על ביצוע מיכון לתהליכי המעבר של השרתים בין האתר הראשי לאתר הגיבוי. הפתרון מסייע להמשך קיום תקין של מערך המיחשוב, גם במקרה של תקלה או אסון באתר המרכזי.

הטכנולוגיות שהוטמעו מעניקות לסוכנות היהודית את היכולת לגדול באופן מסיבי תוך הגירה ופיזור עומסים ממוכן, צמצום משמעותי של מספר מערכות האיחסון תוך חיסכון באנרגיה ומשאבי ניהול, תכנון השקעות לטווח ארוך וניהול ידידותי של כל מערך האיחסון.

לדברי דב יהב, מנמ"ר הסוכנות היהודית, "שדרוג מערך האיחסון הוא ההמשך הטבעי לפרויקט הווירטואליזציה שעברנו לפני כשנתיים. הפתרונות שהוטמעו בפרויקט הנוכחי מפחיתים באופן משמעותי את עלות הבעלות הכוללת (TCO), תוך שהם מספקים לארגון את היכולת להתמודד בזריזות וביעילות עם דרישות עסקיות בלתי צפויות".

משה חגשור, מנהל מחלקת פרויקטים בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, הוסיף ש-"כבר בימי המעבר הראשונים לייצור החלה הסוכנות היהודית להחזיר את ההשקעה, למשל בחיסכון של יותר מ-40% בנפחי האיחסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים