פייסבוק פתחה את מרכז היישומים החדש שלה – שכולל תמיכה בעברית

המרכז מזכיר במידה רבה את חנויות היישומים של מערכות ההפעלה הסלולריות ומציע מגוון של יישומים לפי נושאים, כמו: משחקים, בידור, סגנון חיים וספורט ● הוא אף מאפשר למיין אותם לפי פרמטרים שונים ● ניתן להיכנס אליו מהמחשב או באמצעות אנדרואיד או iOS

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

מרכז היישומים החדש של פייסבוק (Facebook) הפך לזמין באופן גלולבלי, לכל משתמש ברשת החברתית הפופולרית באשר הוא, בין אם הוא נכנס אליה דרך המחשב שלו או דרך מערכות ההפעלה הסלולריות – אנדרואיד (Android) או iOS. המרכז החדש כולל תמיכה בשפות שונות, בהן עברית.

במידה רבה, מרכז היישומים של פייסבוק מזכיר את חנויות היישומים של מערכות ההפעלה הסלולריות. הוא מציע מגוון של יישומים לפי נושאים, כמו: משחקים, בידור, סגנון חיים וספורט. בכל תחום הוא מציג את היישומים שזוכים למספר הגדול ביותר של משתמשים נכון לאותו הרגע, היישומים המומלצים, שהמערכת סבורה שמתאימים למשתמש לפי פרופיל היישומים שכבר מותקן בפרופיל הפייסבוק שלו, ויישומים שנמצאים בשימוש אצל חברים של המשתמש, אך לא אצלו. משום מה, אין רשימה שמציעה יישומים חדשים.

מעבר לכך, השירות מאפשר למיין את הרשימות לפי יישומים שמתאימים להפעלה במכשיר נייד וכן לפי יישומים שמתאימים להפעלה בציר הזמן הפרטי של המשתמשים. בנוסף, אפשר לגשת באמצעותו לטיפול בבקשות שמעבירים משתמשים אחרים בנוגע ליישומים – אפשרות שהייתה בעבר זמינה דרך התפריט בדף הראשי של פייסבוק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דבי שחר

    ננעלתי מחוץ לחשבון וזקוקה לעזרה אנא פנו אלי

אירועים קרובים