קיית' ג'וזף, דטה קור: "השלב הבא של הווירטואליזציה – בעולם האיחסון"

"וירטואליזציה של עולם האיחסון תביא לייעול ולניהול של עולם זה", אמר ג'וזף, מנהל מכירות צפון אירופה בחברה ● לדבריו, בין האתגרים העומדים בפני מנהלי התשתיות בארגונים ניצבים הצורך לצמצם את עלויות התשתיות לצד הצורך לספק יותר ויותר המשכיות עסקית ושרידות, וכן להתמודד עם העובדה שכוח האדם המטפל בתשתיות לא גדל, "ואם הוא גדל - זה לא באותו יחס"

"תקציבי ה-IT קופאים או יורדים, אך הדרישות מה-IT עולות. לאחר וירטואליזציה שנעשתה בשרתים ובתחנות קצה, השלב הבא הוא וירטואליזציה של עולם האיחסון, שיביא לייעול ולניהול שלו", כך אמר קיית' ג'וזף, מנהל מכירות צפון אירופה בחברת דטה קור (DataCore Software), בראיון לאנשים ומחשבים.

דטה קור מיוצגת בארץ על ידי דטה מנג' (DataManage), אותה ייסד אריק לב, יוצא נט-אפ (NetApp) ישראל, המשמש גם כמנכ"ל החברה. המטה שלה נמצא בפלורידה, היא הוקמה לפני 12 שנים, מספר העובדים שלה מגיע ל-200 ומספר הלקוחות – לאלפים. ג'וזף הגיע ארצה להיפגש עם לקוחות פוטנציאליים.

לדבריו, "באופן פרדוקסלי, המצב הכלכלי הגרוע בעולם מיטיב עם עסקינו: השימוש במוצרים שלנו מביא לחיסכון של עד 60% בהוצאות התפעול של התשתיות".

ג'וזף אמר, כי יש מספר אתגרים שניצבים בפני מנהלי התשתיות בארגון: "עליהם לצמצם את עלויות התשתיות, לצד הצורך לספק יותר ויותר המשכיות עסקית ושרידות. הם מתמודדים עם יותר ויותר מערכות איחסון, כאשר על אף שהעלויות של החומרה יותר זולות, בשל הגידול בכמויות המידע, ההוצאות עליהן גדולות. לצד אלה נדרשות יכולות ניהול ותעדוף של המידע המאוחסן. במקביל, כוח האדם המטפל בתשתיות לא גדל, ואם הוא גדל – זה לא באותו יחס".

הוא הוסיף, כי "דור הפייסבוק (Facebook), שמתחיל להיכנס לעבוד בארגונים, מביא לכך שעל המידע להיות זמין ובאופן מיידי. לכן, נדרשים ביצועים מהירים יותר למערכות".

היכן נכנסת דטה קור לתמונה?
"אנחנו מספקים וירטואליזציה לעולם האיחסון. התוכנות שלנו משלבות בין המידע הארגוני המאוחסן באופן פיזי לזה המאוחסן במערכות הווירטואליות. המערכות שלנו מנהלות אותם באופן משולב. התוכנות שלנו אגנוסטיות לכל מערכות החומרה הקיימות בשוק ואנחנו מאפשרים לארגונים לנהל את המידע משני העולמות הללו באופן מדורג.

הווירטואליזציה בעולם האיחסון היא השלב המתבקש הבא, ומספקת ייעול, ניהול וצמצום בהוצאות התפעול של התשתיות. במצב כיום, כל איחסון הוא סוג של אי, אף שהוא מחובר לסביבות וירטואליות. אנחנו נכנסים בתווך שבין שכבת הווירטואליזציה בארגון לשכבת החומרה של האיחסון. בדרך זו אנחנו מאפשרים לארגון לקבל תשתית אחודה ברמה הווירטואלית, וזו מנוהלת עם כלי ניהול האיחסון ועם יכולות של סנפשוט והקצאה רזה. התוכנה של דטה קור מספקת את היכולת של מערכות האיחסון השונות 'לדבר' זו עם זו מבלי ליצור ממשקים ביניהן. בדרך זו ניתן להתבונן על כל משאבי האיחסון באופן אחוד ולקבל ניהול מיטבי של האיחסון, תוך הגנה ברמה גבוהה יותר ויכולות גיבוי".

מהם היתרונות הנובעים משימוש ב-ווירטואליזציה של האיחסון?
"היא פותחת אפשרויות נוספות ויוצרת גמישות אצל המנמ"ר. כך, הוא יכול ליצור סביבת איחסון הטרוגנית בלא להשקיע בעלויות של יצירת ממשקים. לדוגמה, ההצפות שאירעו במזרח הרחוק הביאו למחסור במערכות איחסון מבוססות דיסקים, והמנמ"רים במקומות הרלוונטיים יכולים היו לצרוך איחסון מבוסס SSD.

באמצעות הטמעת המוצרים שלנו ניתן 'לשנע' את הנתונים המאוחסנים למקומות ריקים במערכות האיחסון השונות. בדרך זו יש ניצול טוב יותר של מערכות האיחסון – אנחנו משנעים באופן וירטואלי קיבולת איחסון פיזית".

ג'וזף אף דיבר על הלקוחות של החברה ברחבי העולם, בהם באירופה. "יש לנו באירופה כבר 4,000 לקוחות ארגוניים, ביניהם מרצדס-פורמולה 1 (Mercedes-Formula 1), טי-מובייל (T-Mobile) הגרמנית, מחצית מבתי החולים בגרמניה וחברת הרכבות הלאומית של צרפת.

על השוק הישראלי הוא אמר, כי "מדובר בשוק שהינו מאמץ מוקדם של טכנולוגיות ויש בו חברות סטארט-אפ רבות. אנחנו פונים לכל פלח בו יש וירטואליזציה בארגונים והצפי שלנו הוא שעד השנה הבאה יהיו לנו עשרות לקוחות ארגוניים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים