הישג משפטי לסמסונג: השופטת בארצות הברית הסירה שלושה דגמים מהתביעה של אפל

השופטת הורתה לאפל להסיר מהתביעה שלושה דגמים של "מכשירים עולמיים", שניתן להשיג בארצות הברית אך אינם משווקים בה באופן רשמי על ידי החטיבה האמריקנית של סמסונג ● המכשירים שבהם מדובר הם Galaxy Ace, Galaxi S i9000 ו-Galaxy S II i9100 ● עם זאת, גם לאחר הסרת המכשירים הללו נותרו ברשימת הדגמים שאפל טוענת להפרת זכויותיה בהם 20 דגמים של טלפונים חכמים ושניים של מחשבי לוח

Samsung Runway. סמסונג

סמסונג (Samsung) יכולה הייתה לרשום לעצמה אמש (ב') הישג מסוים כאשר השופטת הפדרלית לוסי קוה, שמנהלת את המשפט בינה לבין אפל (Apple) בארצות הברית, הורתה להסיר מהתביעה שלושה דגמים של טלפונים חכמים שלטענת אפל יש בהם משום הפרת זכויותיה בפטנטים.

המכשירים שבהם מדובר הם Galaxy Ace ,Galaxi S i9000 ו-Galaxy S II i9100. עם זאת, גם לאחר ששלושה מכשירים אלה הוסרו מהתביעה, עדיין נותרו ברשימת המכשירים שלטענת אפל יש בהם משום הפרה של זכויותיה 20 דגמים של טלפונים חכמים ושני דגמים של מחשבי לוח.

ההחלטה של השופטת קוה ניתנת בתום השלב במשפט שבו אפל השמיעה את טענותיה וסמסונג חקרה את העדים שלה חקירה נגדית. היום (ג') יחל השלב השני במשפט, שבו תשמיע סמסונג את טענותיה נגד אפל.

שתי ענקיות האלקטרוניקה, שמוכרות ביחד יותר ממחצית מהטלפונים החכמים שנמכרים ברחבי העולם, מנהלות קרבות משפטיים במדינות רבות, במסגרת המערכה על שוק המכשירים הניידים – אחד השווקים הלוהטים ביותר בעולם כיום.

על כף המאזניים מוטל משקל רב: מבחינתה של אפל, הפסד במשפט עלול למוטט את האסטרטגיה המשפטית הבינלאומית שלה, שבאמצעותה היא מנסה להילחם בבתי משפט במדינות רבות ברחבי העולם מול המכשירים המתחרים שמבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). לעומת זאת, סמסונג מסתכנת בצווים שיאסרו על השיווק של מכשירי הגלאקסי (Galaxy) המצליחים מתוצרתה – טלפונים חכמים ומחשבי לוח – ברבות ממדינות העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים