בזק השיקה חבילה קווית וסלולרית – בשיתוף עם פלאפון

החבילה של שתי החברות תוצע ב-239 שקלים, והיא תכלול טלפון קווי עם 100 דקות שיחה, מכשיר סלולרי אחד ללא הגבלה ותשתית אינטרנט במהירות 10 מגה-ביט ● בבזק מתפארים בחבילה החדשה, אולם מבדיקה ראשונית של אנשים ומחשבים עולה, כי היא לא כל כך זולה, ויקרה יותר מזו של פרטנר

בזק נכנסת לסלולר ומצטרפת לעידן החבילות: החברה הודיעה הבוקר (א'), כי היא משיקה חבילה משולבת של טלפון קווי וטלפון סלולרי, בשיתוף פעולה עם החברה הבת שלה, פלאפון.

מחיר החבילה יהיה 239 שקלים, והיא תכלול טלפון קווי עם 100 דקות שיחה, מכשיר סלולרי אחד ללא הגבלה ותשתית אינטרנט במהירות 10 מגה-ביט. החבילה מוצעת ללקוחות קיימים או חדשים בבזק ובפלאפון. המחיר הוא לשנה, ללא כל התחייבות, וניתן לשלב את המסלול של פלאפון עם חבילות אחרות שבזק מציעה – הן בטלפון הנייח והן באינטרנט. כל לקוח בזק יכול להזמין עד חמישה קווים סלולריים במסגרת החבילה, כשעלות כל קו היא 99 שקלים לחודש. בזק תבצע עבור הלקוח את ההזמנה של החבילה הסלולרית, כך שהוא לא יצטרך לפנות לפלאפון בעניין. לקוחות החבילה החדשה יקבלו חשבון על השירותים הקוויים מבזק ואילו פלאפון תספק להם את החשבונית על שירותי הסלולר.

אבי גבאי, מנכ"ל בזק, אמר ש-"בזק ציפתה תקופה ארוכה מאד ליכולת להציע ללקוחותיה חבילות משולבות של כמה שירותי תקשורת, וזהו צעד חשוב בכיוון".

מבדיקה ראשונית של אנשים ומחשבים נראה, כי יש בחבילה חדשנות שיווקית שעשויה לקסום ללקוחות פרטיים ולמשפחות הזקוקות לכמה מכשירים סלולריים משפחתיים, אך מבחינת המחיר, אין כאן תחרות אמיתית.

יתירה מזאת, אם ניקח, לדוגמה, חבילות של פרטנר נגלה שהמחיר שבזק מציעה יקר יותר: טלפון קווי עם שיחות ללא הגבלה למספרים סלולריים ונייחים עולה בפרטנר 35 שקלים, קו סלולרי ללא הגבלה עם שיחות לחו"ל – 135 שקלים ותשתית של הוט (HOT) או בזק במהירות של 10 מגה-ביט נמכרת בכ-50 שקלים. בסך הכול, מחירה של החבילה שמציעה פרטנר הוא 220 שקלים – כמעט 10% פחות מהמחיר שמציעה בזק.

בחבילה משפחתית, הפער בין החבילה של פרטנר לזו של בזק גדול אף יותר. שיחות ללא הגבלה בטלפון קווי למספרים סלולריים ונייחים עולה במסגרת החבילה של פרטנר 35 שקלים, שלושה קווים סלולריים ללא הגבלה עם שיחות לחו"ל – 270 שקלים – ותשתית של הוט או בזק במהירות של 10 מגה-ביט עולה כ-50 שקלים. בסך הכול, חבילה סלולרית משפחתית עולה בפרטנר 355 שקלים, לעומת 437 שקלים בחבילה החדשה של בזק – פער של כ-23%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים