לא רק שבבים ומעבדים: אינטל הציגה מכונת קולה

דדי פרלמוטר, סגן נשיא ומנהל המוצרים הראשי של החברה, הציג בכנס המפתחים של אינטל את מכונת הקולה שלה, שמאפשרת לצרכן לקבל את המשקה - אבל גם, למשל, לצלם את עצמו ● הוא ביקש להדגים בכך את טענתו לפיה חוויית המיחשוב האישי עוברת למיחשוב תפיסתי

אינטל (Intel) מתכוונת להתחרות בפפסי (Pepsi) ובקוקה קולה (Coca Cola)? לא נראה שהחברה, שידועה בזכות השבבים והמעבדים שלה, תצא בקרוב בסדרה של משקאות קלים, אולם מכונת קולה כבר יש לה.

דדי פרלמוטר, סגן נשיא ומנהל המוצרים הראשי של החברה, הציג בכנס המפתחים של אינטל (IDF) שנערך השבוע בסן פרנסיסקו את מכונת הקולה של החברה, שמאפשרת לצרכן לקבל את המשקה – אבל גם, למשל, לצלם את עצמו.

המכונה, שהייתה חלק ממצגת שהעביר פרלמוטר, מבצעת את תהליך מכירת פחיות הקולה דרך המחשב, בהתבסס על מעבד Corei7. בנוסף לחלוקה של בקבוקי קולה, המכונה כוללת גם מסך 46 אינץ', שמאפשר לשחק משחקי וידיאו ואפילו לצלם תמונה של האדם שקונה את המשקה.

פרלמוטר הדגים באמצעות המכונה את טענתו לפיה חוויית המיחשוב האישי עוברת מהפך למיחשוב תפיסתי, בו ההתקנים מצטיידים בחושים אנושיים על מנת לתפוס את כוונותיו של המשתמש. הוא הציג את ערכת פיתוח התוכנה SDK, שתצא לשוק בתחילת הרבעון הבא ותאפשר למפתחי חומרה ותוכנה להוסיף אינטראקציה באמצעות מחוות, זיהוי פנים וקול ומציאות משופרת – למחשבי Ultrabook ולמחשבים אישיים שמבוססים על מעבדי Intel Core.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים