חדש: היישום שיציל אתכם מדייטים גרועים

היישום GetOutCall ייתר את הצורך בשיחה עם חבר שיציל אתכם מהדייט המשמים או מפגישת העבודה המייגעת, ויצלצל אליכם בזמן שתרצו - כדי שתוכלו להיחלץ ב-"תירוצים" שונים ● מפתח היישום טוען שהוא עשה זאת לא כדי להציל מדייטים גרועים, אלא כדי לסיים פיתוח אחד, לאחר שורה של פיתוחים אותם החל לבצע - ולא סיים

דמיינו סיטואציה: אתם יושבים בדייט גרוע או פגישת עבודה מייגעת, עם פרטנר משעמם שאתם מבינים שלא יהיה לכם איתו שום דבר, ומחכים לטלפון מהחבר שביקשתם ממנו שיתקשר כדי להציל אתכם. אולם, הדקות מתקתקות והטלפון המיוחל לא מגיע. לא עוד! היישום החדש GetOutCall, שכתב רוב אוסבי, יועץ מסיאטל, יאפשר לכם לעזוב את המקום ב-"תירוצים" שונים – מתי שאתם רוצים.

כדי שזה יקרה, כל שעליכם לעשות הוא לשלוח SMS עם הכיתוב "4245 GET OUT" והזמן שבו אתם רוצים שהמערכת תצלצל למכשיר. היישום כבר ידאג שה-"שיחה" תגיע בזמן המיועד וכשתענו לה, תשמעו קול ממוחשב שיודה לכם שהשתמשתם בשירות ואפילו יאחל לכם יום טוב.

לדברי אוסבי, הוא דווקא לא כתב את היישום בגלל צורך נואש להתחמק מפגישות או מדייטים, אלא מאחר שבניגוד לפרויקטים אחרים, אותם גדע באיבם, הוא רצה לפתח פרויקט אחד שאותו יצליח לסיים.

אוסבי, המכהן כמנהל תפעול בחברת Distilled, שעוסקת בשיווק מקוון, יצר את היישום על אף שהוא לא מפתח או מקודד. "קל מאוד לקודד כיום", סיפר. "אתה לא צריך השכלה מקצועית או תואר". הוא השתמש לצורך הפיתוח ב-Google app engine ואמר שזה "היה ממש פשוט. יש גם הרבה API (ממשק לתכנות יישומים), כמו Twilito. המערכת של Twilito מאפשרת לי לכתוב רק כמה שורות של קוד". אוסבי כתב את שורות הקוד באמצעות Codeanywhere.

כרגע, היישום זמין רק בארצות הברית, אולם ייתכן שאוסבי ירחיב אותו לשימוש במדינות נוספות. נקווה שגם בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים