סקר מנמ"רים: הגידול ביישומים הקריטיים, הווירטואליזצייה והענן הציבורי מסבכים את הדטה סנטר

מסקר שערכה סימנטק עולה ש-65% מהמנמ"רים סבורים שהגידול במספר היישומים הקריטיים לעסק מסבך את הדטה סנטר הארגוני, 43% תולים זאת ב-ווירטואליזציה של השרתים ו-41% - במיחשוב הענן הציבורי ●עוד מצא הסקר שעסקים מחפשים ליישם אסטרטגיות של ממשל IT, על מנת להתמודד עם המורכבות ההולכת וגדלה של מרכז הנתונים הארגוני

65% מהמנמ"רים סבורים שהגידול במספר היישומים הקריטיים לעסק מביא לסיבוך של הדטה סנטר הארגוני, 43% מהם סבורים שסיבת הסיבוך היא וירטואליזציה של השרתים ו-41% מהם תולים את הסיבוך במיחשוב הענן הציבורי. 79% מהמנמ"רים סבורים שהמיחשוב הנייד, הווירטואליזציה ומיחשוב הענן מביאים יחדיו ובמהירות לסיבוכיות האמורה.

הדברים עולים מסקר שפרסמה סימנטק (Symantec), שנערך בקרב 2,453 מנמ"רים ומנהלי IT בארגונים בכל הגדלים, ב-34 מדינות. יצוין שלא כל הארגונים שהמנמ"רים שלהם נסקרו הם לקוחות של ענקית אבטחת המידע.

עוד נתון שעולה מהסקר מצביע על כך שכמעט מחצית מהמנמ"רים נאלצו להגביר את ההוצאות הכרוכות בתפעול ובניהול הדטה סנטר בשל הגידול במורכבות שלו. גורם סיבוך נוסף אותו הם ציינו הוא הכניסה של ארגונים לעולם המיחשוב הנייד ובתוכו הצורך לטפל במערכות ההפעלה השונות של הטלפונים החכמים, כמו גם בפיתוח יישומים לעולם זה.

פרצות אבטחת המידע מהוות, על פי 35% מהמנמ"רים, גורם נוסף לסיבוך. חוסר זמינות של מערכות בשל נפילתן צוין בהקשר זה על ידי 35% מהמנ"מרים, זריזות מופחתת – על ידי 39% ושיעור דומה תלה את הסיבוך בזמן רב יותר המוקדש להגירת נתונים למערכות איחסון.

63% מהמנמ"רים ציינו שהם להוטים ליישם אמצעים כדי להפחית את המורכבות בדטה סנטר, כולל הכשרה מקצועית לעובדי ה-IT, סטנדרטיזציה, ריכוזיות של מערכות ו-וירטואליזציה.

על פי סימנטק, עסקים מחפשים ליישם אסטרטגיות של ממשל IT, על מנת להתמודד עם המורכבות ההולכת וגדלה של מרכז הנתונים הארגוני. ענקית אבטחת המידע ממליצה למנמ"רים לשקול לנקוט צעדים לניהול משאבי ה-IT הארגוניים, על מנת לנהל טוב יותר את העלויות התפעוליות ואת השליטה במידע המצוי במגמת גידול תמידית. בחברה מציינים ש-"אסטרטגיות ממשל IT מסייעות לארגונים באופן יזום לסווג, לשמר ולגלות מידע, במטרה להפחית את הסיכון למידע ואת העלות של ניהולו".

הסקר מעלה ש-90% מהמנמ"רים שוקלים מיישמים מדיניות של ממשל IT או שוקלים לעשות זאת. המניע העיקרי לכך הוא, על פי 75% מהמנמ"רים, אבטחת המידע. מניעים נוספים למימוש ממשל IT הם הזמינות של טכנולוגיות חדשות, שהופכות אותו לקל יותר למימוש (69%); מורכבות הולכת וגדלה של מרכז הנתונים (65%); הגידול בנתונים (65%); הרצון להקל את מציאת המידע הנכון בזמן סביר (70%); הפחתת העלויות של ניהול המידע (69%); ועלויות האיחסון (68%).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים