אתר מיקור ההמונים קיקסטרטר מקשיח את החוקים לגופים שמגייסים בו כספים לפרויקטים

בכל דף של פרויקט יצטרכו כעת מגייסי הכספים להדגיש את הסיכונים והאתגרים שעומדים בפניהם בדרך ליישומו האפשרי, באמצעות תשובה לשאלה בפני אילו סיכונים עומד הפרויקט ● בנוסף, האתר אוסר מעתה להציג הדמיות של המוצרים הסופיים, כדי למנוע ציפיות גבוהות אצל התורמים הפוטנציאליים

אתר מיקור ההמונים (Crowd Sourcing) קיקסטרטר (Kickstarter) מקשיח את החוקים עבור הגופים שמעוניינים להשתמש בשירותיו במטרה לגייס כספים לטובת הפרויקטים שלהם. לפי פוסט שפורסם בבלוג הרשמי של החברה, המטרות של האתר הן מחד למנוע מאנשים להרגיש, בעת שיטוט בין הפרויקטים שמוצגים בו, שהם מגיעים לחנות ומאידך להדגיש את העובדה שמדובר בפרויקטים התחלתיים שמנסים לגייס כספים כדי לצאת לדרך.

בכל דף של פרויקט יצטרכו כעת מגייסי הכספים להדגיש את הסיכונים והאתגרים שעומדים בפניהם בדרך ליישומו האפשרי. הם יידרשו להציג תשובה לשאלה: "בפני אילו סיכונים ואתגרים עומד הפרויקט ומה מכשיר אותנו להתגבר עליהם?". התשובה של מגייסי הכספים תוצג בחלק המרכזי של הדף הראשי שלהם, מתחת לתיאור הפרויקט.

"לפני שהם נותנים גיבוי לפרויקט, אנשים יוכלו להעריך כך את יכולת היוצרים להשלים אותו, כמובטח, וגם לגלות האם הם מרגישים שהיוצרים פתוחים ואמיתיים בנוגע לאתגרים שעומדים בפניהם", נכתב בבלוג.

שינוי משמעותי נוסף הוא איסור הצגת הדמיות של המוצרים הסופיים, במטרה למנוע היווצרות ציפיות גבוהות. מגייסי המוצרים יוכלו להציג תמונות וסרטונים של הפרויקט במצבו המעודכן לאותו רגע בלבד ולהציג פעולות שהוא יכול לבצע.

כמו כן, מנהלי האתר אוסרים להציע כמויות שונות של פרסים עבור יוצרי חומרה ומוצרים, כשלפי החברה המטרה היא למנוע הרגשה שהמוצרים כבר עטופים ומוכנים למשלוח לתורמים.

על פי החברה, "אנחנו מקווים שעדכונים אלה מחזקים את העובדה שקיקסטרטר אינה קמעונית רגילה וכן שהם מדגישים את הייחודיות שלנו".

קיקסטרטר נחשב לאתר גיוס הכספים המוצלח ביותר כיום באינטרנט. עד היום, מתוך 71,725 פרויקטים שניסו לגייס כספים, 29,984 הצליחו לעמוד במטרה שלהם. מדובר בשיעור הצלחה של 43.85%, ששווה בפועל למעלה מ-310 מליון דולרים שכבר הושקעו בפרויקטים כאלה או אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים