מיקרוסופט שינתה את התנהגות ברירת המחדל של תכני פלאש בחלונות 8

הענקית מרדמונד החילה מהיום כללים חדשים, לפיהם יוצגו תכני פלאש כברירת מחדל בדפדפני אינטרנט אקספלורר 10 הפועלים במערכות ההפעלה חלונות 8 ו-Windows RT, מלבד אתרים שיכללו ב"רשימה שחורה" של מיקרוסופט ● הנימוק הרשמי: "המערכת האקולוגית מטפלת טוב יותר בתכני פלאש"

מיקרוסופט (Microsoft) שילבה את נגן פלאש (Flash) ישירות בדפדפן אינטרנט אקספלורר 10 ובמערכות ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) ו-Windows RT – בדומה, למשל, לאופן שבו משולב  נגן פלאש בדפדפן כרום (Chrome) של גוגל (Google). אולם, בניגוד לגוגל, הגדירה מיקרוסופט כברירת מחדל כי דפדפן IE 10 לא יציג בחלונות 8 תכני פלאש, אלא אם כתובת המתחם של אתר האינטרנט נכללת ברשימת Compatibility View List של הענקית מרדמונד.

החל מהיום (ג') תשתנה מדיניות זו, ועל פי הכללים החדשים, יוצגו כברירת מחדל בדפדפני IE 10 הפועלים במערכות ההפעלה חלונות 8 ו-Windows RT תכני פלאש מכל אתר, מלבד אתרים שייכללו ברשימה שחורה שנוספה כנספח חדש לרשימה של מיקרוסופט.

הודעה על השינוי פורסמה באתר המפתחים של הדפדפן IE 10. הנימוק הרשמי: "המערכת האקולוגית מטפלת כיום טוב יותר בתכני פלאש". עם זאת, היו כבר מי שהעלו סיבה מעשית יותר, וטוענים כי ההתנהגות המקורית הייתה פשוט מבלבלת ויצרה בעיות רבות מדי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל על המפה

    הגיע הזמן לשיפור הזה, ה IE נשאר מאחור...

אירועים קרובים