גוגל חוקרת את התקלה בשירות Google Drive
החברה מודה שהתגלתה תקלה בפלטפורמת הענן המשמשת לעריכת מסמכים ואיחסון קבצים ● היא הבטיחה ש-"בקרוב נפרסם פרטים נוספים"
גוגל (Google) הודתה אתמול (ב'), כי התגלתה תקלה בשירות הענן Google Drive וכי היא בודקת אותה. בהודעה שפרסמה החברה בדף השירות צוין, כי "אנחנו חוקרים דיווחים על בעיה ב-Google Drive. בקרוב נפרסם פרטים נוספים".
דיווחים על קשיי גישה לשירות נפוצו אתמול ברשתות החברתיות, דוגמת טוויטר (Twitter). משתמשים מרחבי העולם דיווחו על קשיי גישה לשירות ועל קריסה של שירות הענן המשמש לעריכת מסמכים ואיחסון קבצים וכולל, בין השאר, את היישומים Google Docs, Sheets ו- Presentations.
בניגוד לדיווחים על כך שהתגלו תקלות גם בשירותים נוספים של גוגל, דוגמת ג'י-מייל (Gmail) ו-Google Reader, על פי ההודעה, התקלה מוגבלת ל-Google Drive בלבד. עם זאת, החברה לא ציינה מתי להערכתה תיפתר התקלה והשירותים ישובו לפעול כרגיל.
אנחנו עובדים עם Google Apps באופן שוטף, ועבדתי עם המסמכים בימים האחרונים. אם לא הכתבה, לא הייתי יודעת שהייתה תקלה...זה מה שטוב במחשוב ענן- התקלה יכולה להיות נקודתית ולא גורפת...