לינקדאין דוחה את ההאשמות לפריצה: "זה פשוט לא נכון"

מנהל בכיר במחלקה המשפטית של הרשת החברתית מכחיש כי החברה פורצת לחשבונות המשתמשים שלה ● "כמו שאמרנו לפני כן, ערך הליבה בלינקדאין הוא החברים לפני הכל. זה מה שמדריך אותנו בכל ההחלטות שאנו מקבלים בנוגע אליהם", כתב בבלוג של לינקדאין

תוצאות מעורבות. לינקדאין

הרשת החברתית המקצועית לינקדאין (LinkedIn) דחתה בתוקף את ההאשמות שהובילו להגשת תביעה ייצוגית נגדה. כפי שפורסם כאן, על פי התביעה המתגבשת, החברה פורצת לכאורה לחשבונות הדואר של משתמשים שבחרו להעלות את רשימת הכתובות שלהם לשירות – ובאמצעות כך לשלוח הודעות לאנשים שנמצאים ברשימה גם ללא קבלת רשות מבעל החשבון.

"בפשטות, זה לא נכון", כתב בלייק לואיט, מנהל בכיר במחלקה המשפטית של לינקדאין בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של החברה. "אנחנו איננו ניגשים לחשבון הדואר שלכם ללא רשותכם. הטענות שאנחנו 'פורצים' לחשבונות החברים אינן נכונות. אנחנו אף פעם לא מטעים אתכם 'ומתחזים להיות אתם' במטרה לגשת לחשבון הדואר שלכם, ואנחנו אף פעם לא שולחים בשמכם הודעות או הזמנות להצטרף ללינקדאין לאף אחד, אלא אם הענקתם לנו רשות לעשות זאת", כתב לואיט.

לינקדאין טענה כי היא מספקת את האפשרות לשתף את ספר הכתובות כדי שניתן יהיה להתחבר עם מקצוענים אחרים, והיא מתחייבת שהתהליך הזה יהיה גם בהמשך ברור ככל האפשר.

"כמו שאמרנו לפני כן, ערך הליבה בלינקדאין הוא החברים לפני הכל. זה מה שמדריך אותנו בכל ההחלטות שאנו מקבלים בנוגע לחברים בשירות, כולל כיצד אנו מתקשרים איתם וכיצד אנחנו משתמשים בנתונים שלהם", סיים לואיט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נו באמת

    לא יודע אם הוא צודק או לא, אבל המסקנה ברורה: לא לתת לאתרים גישה לרשימת הכתובות שלכם

אירועים קרובים