בכיר ב-Huawei: "היעד שלנו הוא להעפיל למקום הראשון בעולם במכירת טלפונים חכמים"

"אם מסתכלים חמש שנים לאחור, מגלים שאפל היתה קטנה וגם סמסונג לא בלטה במיוחד. אי אפשר לדעת איפה נהיה בעוד חמש שנים, אבל הכוונה היא להיות לפחות בין שלוש המובילות, עם שאיפה למספר אחת", כך אמר וואן ביאאו - מנכ"ל חטיבת המכשירים של החברה ● לדבריו, היתרון של הענקית הסינית על פני אפל וסמסונג, הוא שהיא עובדת על שני האלמנטים המרכזיים של הטלפון: גם החומרה וגם הרשתות שהוא אמור להתחבר אליהן

נראה שענקית הטלקום הסינית Huawei, שהציגה מכשירים חדשים רבים בתערוכת המובייל העולמית בברצלונה, מכוונת גבוה מאוד. בראיון שנתן לטלגרף (The Telegraph), אמר וואן ביאאו – מנכ"ל חטיבת המכשירים של החברה, שבכוונת Huawei להעפיל בעתיד למקום הראשון בעולם במכירת טלפונים חכמים – לא פחות. "אם מסתכלים חמש שנים לאחור, מגלים שאפל (Apple) היתה קטנה וגם סמסונג (Samsung) לא בלטה במיוחד. אי אפשר לדעת איפה נהיה בעוד חמש שנים, אבל הכוונה היא להיות לפחות בין שלוש המובילות, עם שאיפה למספר אחת".

לדברי ביאאו, Huawei משקיעה 10% מהכנסותיה במחקר ובפיתוח של הטלפונים החכמים שלה. הוא ציין, כי בתחום ה-RF בלבד, מעסיקה החברה כעשרת אלפים מהנדסים, מתוך 45 אלף עובדי החטיבה. היתרון של הענקית הסינית על פני אפל וסמסונג, אמר, הוא שהיא עובדת על שני האלמנטים המרכזיים של הטלפון: גם החומרה וגם הרשתות שהוא אמור להתחבר אליהן.

ביאאו פירט את תוכניות החברה, שנועדו לסייע לה להגיע למקום הראשון. מצד אחד, אמר, שבקרוב תשחרר Huawei מכשיר שיתחרה ב-iPhone הבא של אפל. מצד שני, מתכוונת החברה להמשיך ולפעול חזק בשוק הבינוני-הנמוך, תוך הכוונת המכשירים השונים לאפיונים של כל מדינה. עוד חשף ביאאו, כי לצד המשך השקת טלפונים המבוססים על אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), תתחיל בקרוב Huawei לייצר גם טלפונים שמבוססים על מערכת ההפעלה חלונות פון (Windows Phone) של היריבה, מיקרוסופט (Microsoft).

"אנו מעדיפים להמשיך ולהשקיע בחדשנות מתוך הניסיון שלנו בצד של הרשת", סיכם. "אנו יודעים לייצר את הטלפונים שלנו עם צריכת כוח נמוכה, שיחה באיכות ברורה יותר ועם וידיאו טוב יותר – וזה הבידול שלנו מול האחרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים