הסוללה נגמרת מהר מדי? מארז סולארי ל-iPhone מבטיח לפתור את הבעיה

חברת איטון האמריקנית, העוסקת במוצרים המנצלים אנרגיה טבעית למוצרי צריכה, הודיעה בתערוכת IFA 2011 כי המארז הסולארי שפיתחה ל-iPhone 4 קיבל את אישורה של אפל ● המארז כולל סוללה משנית, המספקת למכשיר חשמל במקרה של התרוקנות הסוללה של מכשיר ה-iPhone, ופאנל סולארי בגב המארז - הטוען את הסוללה המשנית כשהיא מתרוקנת

אם גם אתם חוששים לראות את הסוללה ב-iPhone הופכת מירוקה לאדומה, אולי כדאי שתחליפו את המארז שלכם. תערוכת IFA 2011, שננעלה בסוף השבוע בברלין, הביאה איתה הכרזות על גאדג'טים רבים, כאשר אחד מהם מבטיח לסייע לבעלי iPhone ניידים במיוחד.

הכירו את MOBIUS – מארז סוללה ל-iPhone 4, הכולל גם פאנל סולארי, מתוצאת חברת איטון (Eton) האמריקנית, העוסקת במוצרים המנצלים אנרגיה טבעית למוצרי צריכה. ג'ון ר' סמית, סגן נשיא באיטון, שמח לבשר בתערוכה, כי המארז קיבל את אישורה של אפל (Apple) כמה ימים לפני פתיחת התערוכה וכי הוא יהיה זמין לצרכנים בקרוב.

המארז כולל סוללה משנית, המספקת למכשיר חשמל במקרה של התרוקנות הסוללה של מכשיר ה-iPhone, ופאנל סולארי בגב המארז – הטוען את הסוללה המשנית כשהיא מתרוקנת. שעה אחת של חשיפה לשמש תאפשר כ-25 דקות שיחה, 20 דקות גלישה, 35 דקות של וידיאו וכמה שעות של השמעת אודיו. טעינה מלאה שלה תאפשר חמש, שמונה, שמונה ו-32 שעות, בהתאמה.

תאורה ייעודית בצד המארז מסמנת מצב של טעינה, כאשר המארז כולל גם יציאת מיקרו USB לצורך טעינה ממקור כוח המאפשרת גם חיבור ל-iTunes.

אין ספק שבמקרי מצוקה של סוללה ריקה כל מקור אנרגיה יהיה נחמה, גם אם המשקל שנוסף ל-iPhone הוא 96 גר'…

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אליהו ברמן

    אחד המוצרים המומלצים !! יש לי משהו דומה.. באמת נותן פתרון שנראה כאילו אפל "שכחו לטפל בו.. http://www.solarcenter.co.il/?view=products&id=340882

אירועים קרובים