בנק ישראל יוצא למכרז לשירותי ייעוץ הגנה קיברנטית בתקציב זעום

המכרז מיועד עבור חטיבת הפיקוח על הבנקים של בנק ישראל, היקפו 1,000 שעות ייעוץ בשנה ומחירה של כל שעה הוא 300 שקלים בתוספת מע"מ ● גורם בענף המעורה בפרטי המכרז אמר לאנשים ומחשבים, כי "מדובר בתקציב מגוחך, מעט מדי ומאוחר מדי" ● לדבריו, "בכל מקרה, אין כסף ולא יהיה כסף לנושא במהלך 2013" ● לא נמסרה תגובת בנק ישראל לדברים

ההנחיות של בנק ישראל - פתח למגזרים אחרים

בנק ישראל יוצא למכרז בתחום הייעוץ להגנה מפני מתקפות סייבר, לטובת חטיבת הפיקוח על הבנקים שלו. היקף הפרויקט עומד על כ-70 אלף דולרים – סכום שגורם בענף שמעורה בפרטי המכרז מכנה אותו "מגוחך, מעט מדי ומאוחר מדי".

במסגרת המכרז ייתן הזוכה כ-1,000 שעות ייעוץ בשנה למשך 2013, כאשר מחירה של שעת ייעוץ הוא 300 שקלים בתוספת מע"מ. הוא כולל פוטנציאל הארכה לשנתיים נוספות.

מרבית העבודה תתבצע במשרדי הבנק בתל אביב, אולם היועץ יידרש להשתתף מדי פעם בפגישות שתתקיימנה מחוץ לתל אביב, על פי דרישת הבנק. לפי תנאי המכרז, ניתן להציע יועץ אחד או שניים. הבנק יהיה רשאי לבחור במספר יועצים שהוצעו על ידי אותו מציע או על ידי מציעים שונים.

על פי תנאי המכרז, ועל מנת להימנע מחשש לניגוד עניינים, במהלך העבודה בבנק וב-30 ימים לאחר סיומה היועץ לא יהיה רשאי לעבוד בבנקים בישראל, בחברות כרטיסי אשראי בישראל, במס"ב ובשב"א.

המכרז ייסגר בסוף החודש והעבודה תתחיל במרץ הקרוב. זכאים להשתתף בו ארגונים בעלי ניסיון במתן שירותי ייעוץ בתחום הגנה קיברנטית, בהיקף של 500 שעות בשנה לפחות, במהלך השנים 2012-2008.

גורם בענף המעורה בפרטי המכרז אמר לאנשים ומחשבים, כי "מדובר בתקציב מגוחך. אם הסכום היה עומד על חצי מיליון דולרים הייתי מעריך אותו. מאחר שהסכום הוא כ-70 אלף, מדובר בבדיחה. בכל מקרה, אין כסף ולא יהיה כסף לנושא במהלך 2013. זה מעט מדי ומאוחר מדי".

לא נמסרה תגובת בנק ישראל לדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים