חנוך פדן, מלם מערכות: "למרות מזג האוויר הקשה, כל המערכות שלנו בירושלים מתפקדת היטב"

"דאגנו כבר אתמול שכל המערכות יהיו שמישות וכל יכולות התמיכה יינתנו לאנשי המפתח האחראים על המערך הטכנולוגי", אמר פדן - איש תמיכה במוקד התקשורת של מלם מערכות בירושלים, לאנשים ומחשבים ● בין המערכות שפועלות במרכז של מלם בעיר, נמנות מערכת תפעול הבחירות לכנסת, מערכות שכר המשרתות מאות אלפי עובדים, מערכות המכס של מדינת ישראל ועוד

מוקד התקשורת של מלם מערכות בירושלים מכוסה בשלג בסופה הקודמת

"למרות מזג האוויר הקשה, שמוביל לקשיים להגיע לעבודה, כל המערכות פה מתפקדת היטב", אמר לאנשים ומחשבים חנוך פדן, איש תקשורת ותמיכה במוקד התקשורת של מלם מערכות מקבוצת מלם-תים בירושלים. "אני גר בקרבת בית הנשיא ולעבודה הגעתי באמצעות מערך ההסעה של החברה, שמסיע עובדים שהם תורני שלג. בבוקר הגיע רכב בעל גחון גבוה ועל גלגליו הורכבו שרשראות שאפשרו מעבר ברחובות המושלגים".

לדבריו, "רוב העיר חסום לכלי רכב, ורק הצירים המרכזיים פונו על ידי העירייה מהשלג. הדרך לעבודה הייתה מקסימה: ראיתי אנשים מכל הגילאים שהפכו את הרחובות למגרש משחקים גדול. חלקם טיילו וילדים שיחקו בשלג".

פדן הוסיף, כי "יש לנו היערכות שמאפשרת לאנשים לעבוד מביתם ולבצע את המטלות הנדרשות. דאגנו כבר אתמול (ד') שכל המערכות יהיו שמישות וכל יכולות התמיכה יינתנו לאנשי המפתח האחראים על המערך הטכנולוגי".

בין המערכות שפועלות במרכז המיחשוב של מלם בעיר, נמנות מערכת תפעול הבחירות לכנסת, מערכות שכר המשרתות מאות אלפי עובדים, מערכות המכס של מדינת ישראל ועוד. "אנחנו דואגים שהמערכות ימשיכו לתפקד ולתת שירות ללא הפרעה גם בתנאי מזג האוויר הקשים", סיכם פדן. "ההיערכות הראשונית ותוכניות ההמשכיות העסקית שלנו הוכיחו את עצמן. אנחנו עומדים בתפוקה נאותה ומספקים מענה למקרים קריטיים".

"הדרך לעבודה הייתה מקסימה: ראיתי אנשים מכל הגילאים שהפכו את הרחובות למגרש משחקים גדול. חלקם טיילו וילדים שיחקו בשלג"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים