מייקל גרגור, המנכ"ל החדש של CA: "אהפוך את החברה לגמישה, כדי שתוכל לעמוד באתגרים"

האתגרים בעולם ה-IT המשתנה ש-CA צריכה לעמוד מולם הם הניידות, אבטחת המידע, הענן, ובפרט תוכנה כשירות, ה-Big Data והשילוב ביניהן, כמו גם שיטות פיתוח היישומים DevOps, אמר גרגור בכנס CA World 2013 בלאס וגאס ● הוא הוסיף ש-"תפקיד המנמ"ר עומד להשתנות והוא יהפוך מאיש טכני למעין ברוקר של נתונים" ● לדבריו, "כל מנמ"ר צריך לשאול האם הוא מניע את השינויים או מונע על ידם"

מייק גרגור, מנכ"ל CA. צילום: אבי בליזובסקי

מייקל גרגור, המנכ"ל החדש של CA, מתכוון להפוך את החברה בראשה הוא עומד לגמישה יותר, "כדי שתוכל לעמוד באתגרים מול עולם ה-IT המשתנה", בעיקר בתחומי הניידות, אבטחת המידע, הענן, ובפרט תוכנה כשירות, ה-Big Data והשילוב ביניהן, כמו גם שיטות פיתוח היישומים DevOps. גרגור אמר את הדברים בהופעה פומבית ראשונה שנתן, לאחר ארבעה חודשים בתפקיד, במליאת הפתיחה של כנס CA World 2013, שנערך השבוע בלאס וגאס.

בדבריו ציין המנכ"ל החדש ש-"CA היא חברה ותיקה ואני מתכוון להפוך אותה לחברה חדשנית, שתסייע ללקוחותיה לעבור את גל הטכנולוגיות משנות כללי המשחק הללו ולהניע את השינויים העסקיים שלהן".

"הערך של ה-IT לחברה לא נגזר ממספר עובדי הארגון, השרתים או שטח הרצפה של הדטה סנטר, אלא בחדשנות, במהירות, בתובנה ובאבטחה שהעסק צריך להשיג כדי שיהיה לו יתרון תחרותי", אמר. "כל זאת צריך להיעשות תוך שימוש הן במשאבים הפנימיים של הארגון והן בשירותים חיצוניים. הדבר יוצר הזדמנות אדירה למנמ"רים ולמובילי IT אחרים לפעול כזרזים ולהבטיח לארגון שלהם שיטות תפעול ומודלים עסקיים מודרניים, לא רק כדי לבצע טרנספורמציה של ה-IT אלא גם כדי לשנות את ההיבטים העסקיים של הארגון". לדבריו, "השאלה שכל מנמ"ר צריך לשאול את עצמו היא: האם אני מניע את השינויים או שאני מונע על ידם". הוא הוסיף ש-"תפקיד המנמ"ר עומד להשתנות והוא יהפוך מאיש טכני למעין ברוקר של נתונים".

המנכ"ל החדש של CA תיאר עולם IT שבו יותר ויותר מערכות, נתונים ויישומים נמצאים מחוץ לדטה סנטר ולפיכך גם מחוץ לפיירוול – דבר המייצר אתגרים וביקושים. לדבריו, "העובדה שאנליסטים עסקיים בארגונים מעלים את תחזיות המכירות על DropBox ודומיו לא מעידה על כך שהם רוצים לגרום נזקי אבטחה לארגון, אלא על כך שהם רוצים להיות יותר פרודוקטיביים ולהיכנס לכך מכל מכשיר ומכל מקום. לכן, על הארגון לתת להם את המענה בצורה בטוחה ולא לחסום חדשנות".

הוא ציין, כי "תפקידו של המנמ"ר הופך להיות חשוב ככל שמנהלים ומאבטחים תשתית, נתונים ושירותים עסקיים חוצי סביבות, בשיתוף עם עננים פרטיים, ציבוריים והיברידים".

הטכנולוגיות החדשות של CA
בהמשך פירט גרגור את ההתמקדות של CA בטכנולוגיות המאפשרות את השינויים. "טכנולוגיית DevOps נובעת", לדבריו, "מהצורך לפתח יישומים מהר יותר, כאשר תחום הפיתוח כבר עבר מזמן לשיטות אג'יליות ומהירות. שאר התחומים בפיתוח, כדוגמת הבדיקות, עדיין נעשים בשיטת מפל המים הישנה והאיטית".

"אתגר נוסף ש-CA עונה עליו הוא הצורך בניהול מכשירים ניידים", ציין. "החברה התחילה ותמשיך בהכרזות על פתרונות מקיפים שיאפשרו ניצול הזדמנויות של ניידות".

בתחום התוכנה כשירות משנה CA את המודל שלה, אמר גרגור. לדבריו, "נספק תשתית ארגונית ונעביר את כל התוכנות שלנו לגרסאות תוכנה כשירות. כך יוכל המנמ"ר לבצע שליטה ובקרה מהטאבלט שלו".

"מוצרים נוספים יהיו בתחום האנליטיקה", הוסיף. "Big Data בלי פתרון אנליטי טוב לא שווה כלום, כי אי אפשר למצוא זהב אם לא יודעים מה מחפשים".

גרגור ציין שמרבית השינויים במערכות של CA יבואו מפיתוח פנימי-אורגני. הוא אף אמר ש-"אנליסטים יגיעו לכל לקוח ויתוו לו דרכים למעבר לגרסאות החדשות של התוכנות של CA". לדבריו, "הגרסאות הישנות הן האויב של כל חברת תוכנה, כי בגללן קשה ללקוחות להתאים את עצמם לשינויים טכנולוגיים ועסקיים. בכנס הבא אני מקווה לספר סיפורי הצלחה של ארגונים שעשו זאת וקפצו מדרגה בזכות הסיוע שלנו".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים