מארק מונטיאל, נט-אפ: "הסניף הישראלי יצמח השנה ב-10% בהיקף הפעילות ובכוח אדם"

"ישראל ממוצבת במקום הטוב ביותר בהיקף המכירות יחסית להיקף הכלכלה במדינה. נמשיך להשקיע בסניף הישראלי משאבים לטובת הלקוחות הארגוניים", כך אמר מונטיאל, סגן נשיא נט-אפ לאזור EMEA, בראיון מיוחד לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "נתח השוק שלנו בעולם האחסון הפתוח עומד על 29%. אנו בפירוש מתקדמים ליעד שלנו – להיות מהמובילים באירופה עד מחצית העשור" ● שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל: "2013 היא שנה קשה יותר, אולם דווקא עכשיו הולכת ועולה האוזן הקשבת למערכות אחסון"

"הסניף הישראלי מפגין ביצועים טובים יותר מהממוצע העולמי של החברה והוא בין המובילים בקרב הסניפים בעולם. לאור זאת אני צופה כי היקף ההשקעה שלנו בסניף המקומי של נט-אפ (NetApp) יגדל השנה, למרות המצב הכלכלי, והסניף יצמח בממדי כוח אדם ומכירות בכ-10% ב-2013", כך אמר מארק מונטיאל, סגן נשיא נט-אפ לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ומנכ"ל אזור דרום אירופה, בראיון בלעדי לאנשים ומחשבים.

מונטיאל ביקר בשבוע שעבר בישראל. הוא עמד מקרוב על פעילות הסניף המקומי של ענקית האחסון וביקר בכמה מלקוחות החברה בארץ. הוא עובד בנט-אפ 14 שנים, ובהיותו בן 36 בלבד, ב-2006, מונה כמנכ"ל הסניף של החברה בצרפת.

הארצות באחריותו הן איטליה, ספרד, פורטוגל, צרפת וישראל. לדבריו, זו האחרונה "ממוצבת במקום הטוב ביותר בהיקף המכירות יחסית להיקף הכלכלה במדינה. על פי IDC, נתח השוק שלנו בעולם האחסון הפתוח עומד על 28% עד 29%, ואנו במקום השני ובמרחק מועט מהמקום הראשון. אנו בפירוש מתקדמים ליעד שלנו – להיות מהמובילים באירופה עד מחצית העשור. יש לי את כל הסיבות להאמין שזה יקרה: אנו חזקים בארגונים גדולים, ויש לנו נוכחות מסיבית בכלל מגזרי המשק – היי-טק, תעשייה, פיננסי, בריאות וביטחון. נמשיך להשקיע בסניף הישראלי משאבים לטובת הלקוחות הארגוניים. נעמיק את האחיזה שלנו בקרב לקרוחות ארגוניים בגודל בינוני; זהו אחד ממנועי הצמיחה החזקים שלנו".

מהן מצוקות המנמ"ר ומנהל התשתיות כיום?

"הוא ניצב בפני כמה אתגרים. האחד, הקלאסי, המשפיע עליו כבר שלוש-ארבע שנים, הוא הצורך לעשות יותר שירותי IT ומוצרים בפחות משאבים. השני הוא הצורך להיות תחרותי ולהגיב בזריזות. השלישי הוא הכורח שלו להשקיע בטכנולוגיות חדשות על מנת להיות רלוונטי. בנוסף, ההנהלה בארגון דורשת ממנו יותר יעילות ומיטוב של ניצול ההוצאות. דרישה נוספת המגיעה אליו היא הצורך לספק מוצרים ושירותים עם זמן הגעה מהיר יותר לשוק, TTM. הוא כבר לא יכול לעסוק משך חודשים בפיתוח של יישום כלשהו – עליו לדבר במונחים של שבועות".

ומה המענה שאתה יכול להציע לו?

"אנו מספקים מענה בכמה רמות בעולם האחסון. לצד הצורך בפשטות ובפישוט המורכבות של מערכות האחסון, עולה הצורך בהאצת ביצועים. את זה אנו ממספקים בעזרת הטמעות SSD – מערכות אחסון מבוססות פלאש (Flash). מדובר בתחום מתקדם שתופס תאוצה.

הטמעת מערכות אחסון מבוססות נט-אפ, נותנת מענה לדרישות של מנהלי התשתיות והרצון בטכנולוגיות חדשות, המניבות חיסכון והתייעלות בתחום. בעולם תשתיות הדטה סנטר, בשל שיתוף הפעולה שלנו עם VMware וסיסקו (Cisco) אנו מציעים את FlexPod, פלטפורמת מרכז נתונים בארכיטקטורה גמישה המעניקה לארגון את רכיבי המיחשוב והאחסון הנחוצים להגדלת היעילות ולהפחתת הסיכון".

מארק מונטיאל, סגן נשיא נט-אפ לאזור EMEA ומנכ"ל אזור דרום אירופה. צילום: פלי הנמר

אחסון מבוסס תוכנה
"השקנו באחרונה גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלנו למערכות אחסון, Clustered Data ONTAP 8.2. היא פותחה במטרה לסלול את הדרך לאחסון מבוסס תוכנה ולהסרת מגבלות הביצועים, הזמינות ויעילות אמצעי החומרה המסורתיים", אמר מונטיאל. "הגרסה מאפשרת למחלקות ה-IT להתאים את תשתית האחסון לדרישות המשתנות של הפעילות העסקית והיישומים. המערכת שאנחנו מספקים מאפשרת זמינות תמידית של הנתונים, עם יכולת לשלוט ולנייד אותם לפי הצורך, וצמצום עלויות האחסון עד ל-50%.

בעולם הניידות, השקנו באחרונה מוצר עבור גישה ניידת לנתונים המאוחסנים במערכות האחסון של הארגון. הפתרון, NetApp Connect, מבוסס על הטכנולוגיה של ionGrid, אשר נרכשה על ידי נט-אפ, ומשתלב בסביבות מבוססות נט-אפ ללא צורך בהגדרות מורכבות או בביצוע אימות VPN. זה פתרון המאפשר לכל הנתונים להישאר מקומיים לחלוטין. הוא פועל בדיוק כמו כל יישום אחר ב-iPhone או ב-iPad וכעת זמין גם עבור מכשירים מבוססי מערכות ההפעלה אנדרואיד (Android). הוא יוצר מאגר מאובטח בהתקן הנייד, המאפשר למערך ה-IT לשלוט על המידע בכל עת".

ומה לגבי המתחרים – EMC, יבמ והיטאצ'י?
"יתרונה של החברה הוא במיקוד העקבי שלה לאורך השנים, הפועלת רק בפתרונות אחסון וניהול נתונים. יש לנו פתרונות דחיסה ופתרונות מניעת שכפול, וזה משפיע על הלקוחות ועל היכולת שלהם להתייעל ולצמצם כוח אדם ומשאבים המטפלים באחסון. בשל המיקוד שלנו, אנו מציעים פתרונות עם יחס עלות-הביצוע הטוב ביותר בתעשייה. EMC ויבמ (IBM) עוסקים בתחומים רבים נוספים, ואין להם את המיקוד שיש לנו. הבדל נוסף ומשמעותי הוא שהפתרונות שלנו פתוחים.

"העולם משתנה", סיכם מונטיאל, "ואנו אלה היכולים ללוות את המנמ"ר ולסייע לו להשתנות, כך שארגונו יהיה יעיל ותחרותי יותר. אנו מסייעים ללקוחותינו לקבל מגוון רחב ושלם יותר של יכולות, כאלה שיהפכו את הארגון שלו ליותר אג'ילי, מהיר וגם זמין".

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: פלי הנמר"תקופה לא פשוטה"
שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר כי "הלקוחות העסקיים, המנמ"רים ומנהלי התשתיות מושפעים מהסביבה הכלכלית-גלובלית. 2013 היא שנה קשה יותר, כמות הלחצים והדרישות ליותר הכנסות ולצמצום העלויות עולות. זו תקופה לא פשוטה, אולם דווקא עכשיו הולכת ועולה האוזן הקשבת בארגונים לשאלה מה יכולות לעשות עבורם מערכות האחסון. הם מבינים שהיכולת שלהן לספק לארגונים בימים קשים אלה ערך עסקי היא רבה יותר. בשל הפתרונות שלנו, זו שעתה היפה של נט-אפ לאנשי התשתיות, כי אנו מספקים יעילות עם אפס זמן נפילה של המערכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים