40% מהמנהלים בחברות היי-טק מרגישים חוסר ביטחון כשהם כותבים מסמך באנגלית

הסקר בחן את היחס של המנהלים לכתיבה באנגלית ומצא כי כ-70% מהם משתמשים באפליקציות שונות שמסייעות בכך

סקר: מהי רמת הביטחון של מנהלי הההיי-טק כשהם נדרשים לכתוב מסמך באנגלית? צילום: BigStock

40% מהמנהלים בחברות היי-טק ישראליות חשים חוסר ביטחון כאשר הם כותבים אי-מייל או מסמך אחר באנגלית, ו-70% מהם משתמשים באפליקציה שמסייעת להם בתרגום – 20% באופן קבוע ו-50% מדי פעם; כך עולה מסקר שערכה חטיבת המחקר של אנשים ומחשבים.

הסקר נערך עבור חברת הסטארט-אפ הישראלית ג'ינג'ר, המתמחה בפיתוח מקלדות למכשירים ניידים ואפליקציות מתקדמות, שמאפשרות כתיבת טקסט באנגלית באופן מהיר, איכותי ומדויק. הוא בדק את הרגלי השימוש של מנהלים בחברות היי-טק בישראל בשפה האנגלית בעת עבודתם ואת רמת החרדה שלהם כאשר הם נדרשים להתנהל בשפה זו מול עמיתים, לקוחות או ספקים מחו"ל.

יותר מ-75% השיבו כי הם נדרשים לכתוב אי-מיילים ומסמכים רשמיים באנגלית במסגרת עבודתם רוב הזמן או חלק ניכר מהזמן. היתר משתמשים בה לעתים מועטות בלבד.

כמעט רבע מהמשיבים (23%) הודו כי הם משתמשים בעזרה של אדם אחר בזמן ניסוח המסמך. יותר מ-75% ציינו כי הם יהיו מוכנים להשתמש באפליקציה שתוכל לסייע להם בניסוח נכון וברמה גבוהה, וכן בקיצור זמן כתיבת מסמכים באנגלית. כ-25% אמרו בביטחון מלא שהם ישתמשו באפליקציה שכזו וכ-50% יעשו זאת ככל הנראה.

מעוז שכט, מנכ"ל ג'ינג'ר, אמר כי "מנהלים בחברות ההיי-טק נדרשים לא פעם להשתמש בשפה האנגלית, שהיא לא שפת האם שלהם, אך מחויבים עם זאת למקצועיות רבה וניסוח ברמה גבוהה. רבים מהם מבזבזים זמן רב מדי כאשר הם מנסים להגיע לניסוח הטוב ביותר. קיימות כיום בשוק תוכנות ואפליקציות שונות, שמאפשרות להקל ולקצר את התהליך בכל מקום בו המנהל נמצא, אם במשרד ואם בדרכים. חברות יכולות לחסוך זמן עבודה רב אם ישכילו לעודד את המנהלים לעשות בכך שימוש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים