AT&T רוכשת את Iusacell ממכסיקו תמורת 1.7 מיליארד דולר

החברה הנרכשת מקווה להשלים את העסקה ברבעון הראשון של השנה הבאה ● העסקה כפופה לאישור הרשויות במכסיקו

AT&T

חברת הטלקום האמריקנית AT&T הגיעה להסכם על רכישתה של חברת הסלולר השלישית בגודלה במכסיקו, Iusacell, תמורת סכום של 1.7 מיליארד דולר. זאת בניסיון להניח יד על נתח בשוק המכסיקני, המתאפיין עדיין ברמה נמוכה של חדירה ובפוטנציאל צמיחה גבוה יותר מאשר בארצות הברית.

ממשלת מכסיקו יישמה השנה רפורמות שנועדו לחולל מהפך בשוקי הטלקום והשידור במדינה ולהחליש את המעמד הדומיננטי של גוף השידור Grupo Televisa, ושל חברת America Movil של המיליארדר קרלוס סלים אשר מספקת שירותי טלפון בקווים נייחים וסלולריים.

ב-AT&T מבקשים לחדור לכלכלה השנייה בגודלה באמריקה הלטינית ולנצל את העובדה שממשלת מכסיקו מבקשת לעודד השקעות זרות במגזר – אמר ג'ון סטיבנס, מנהל הכספים הראשי של AT&T. "אנו מוצאים במכסיקו סביבה מעולה מבחינת השקעות, רפורמות ברגולציה וצמיחה באוכלוסיה ובמעמד הביניים" ציין סטיבנס.

ב- Iusacell מקווים להשלים את העסקה ברבעון הראשון של השנה הבאה. העסקה כפופה לאישור הרשויות במכסיקו והיא התאפשרה לאחר שחברת Grupo Salinas של המיליארדר ריקרדו סלינס רכשה את חלקה של Grupo Televisa, שותפתה ב-Iusacell, אשר החזיקה בנתח של חמישים אחוזים מהחברה, תמורת סכום של 717 מיליון דולר.

"לאחר שהגענו להסכם פתחנו במגעים עם מספר חברות" סיפר לואיס נינו דה ריברה, מנכ"ל Grupo Salinas. אחת מהן הייתה AT&T. יזמנו את המגעים מפני שביקשנו להבטיח המשך מוצלח עבור Iusacell".

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים