יישומים בעקבות האהבה

שלחנו את צביקה קצבורג למסע בעקבות האפליקציות המיוחדות שיעשו לכם את חג הוולנטיינס לסמארטפוני מתמיד

עיין ערך אפליקציה. אילוסטרציה: BigStock

שני דברים מיוחדים אני אוהב בפברואר השנה: מחר הוא יום שישי ה-13 ומיד אחריו, יום שבת הוא ה-וולנטיינ'ס דיי. זהו בדיוק המקום לפרט מהן האפליקציות המיוחדות שיעשו לכם את חג האהבה לסמארטפוני מתמיד.

אחת האפליקציות הראשונות שמצאנו התבררה מהר מאוד ככזו שמרכזת תשובות להרבה מאוד צרכים של היום המסוים הזה ושמה המפתיע הוא Valentines Day Special. האפליקציה מספקת מידע באנגלית, אבל היא מאפשרת לחקור לעומק מצד אחד את המקור לחג, ואת הסיבה שנותנים פרחים ומה מסמלים הצבעים. מצד שני היא מספקת כלים כמו עצות לבודדים, טקסטים של שירי אהבה שאפשר בקלות לשנות כך שיתאימו לבני הזוג שלכם, ואפילו הורדה של רינגטונים מיוחדים ליום האהבה. יש בה אפילו מד אהבה ומד התאמה לפי ההורוסקופ, ואפילו עצות לגבי מתנות מאוד רומנטיות.

להורדה עבור מכשירי אנדרואיד לחצו כאן.

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לשלוח הודעה למי שאתם אוהבים או רוצים לשלוח הודעה מיוחדת למישהו ששווה לכם להשקיע בו כמה דקות לפחות, הורידו את TextPics בחינם, עבור ה-iPhone שלכם. תגלו שם עולם ומלואו של ציורי ASCII או ציורים ותמונות מכינים באמצעות תווים, ולפי חלוקה לסוגים שונים. במקרה הנוכחי, אופציית האהבה כנראה תתפוס את מירב תשומת הלב שלכם, אבל גם גבולות מיוחדים, אם אתם מאוד יצירתיים בטקסטים משלכם, ועוד סוגים.

להורדה מ-AppStore לחצו כאן.

מה עם לחפש אהבה?! איפה הבודדים הללו שלא רוצים להישאר לבד מחפשים מישהו או מישהי? הם יכולים להשתמש ב-SpotHot – אפליקציה שמאפשרת לכם לאתר בקרבת המקום שלכם אנשים שמחפשים גם הם אפשרות לפנות מקום בארון לדברים שלו או שלה. פותחים את האפליקציה, מזהים את הביפים של האנשים שמתאימים לחיפוש שולחים תמונה ואם מי מהם יוצר קשר בחזרה, אפשר לשוחח איתו בווידיאו, לשלוח שרבוטים ואז כמובן להיפגש. האפליקציה מגבילה את שמירת המידע והתקשורת בין שני הצדדים. כשמגיע אורו של יום, הכול נמחק. אבל לכו תדעו, אולי עד הבוקר כבר תוכלו לכתוב סיפור חדש משלכם.

להורדה מ-AppStore לחצו כאן.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

ולסיום, האם יש משהו יותר טוב מארוחה רומנטית לחגיגה של יום האהבה, במיוחד אם מבשלים אותה לבד? טוב, אני יודע, לא לכולם יש עם מי לעשות זאת, אבל אם אתם מאלה שמוצאים את דרכם במטבח בין הכלים, אוכל טוב היא כנראה האפליקציה שתעזור לכם להכין ארוחת ערב מנצחת. האפליקציה, שעברה עדכון בסוף השנה שעברה, מציעה את המתכונים בפורמט נוח לקריאה ולהבנה ומחלקת אות לקטגוריות שונות כולל רמת קושי, כולל אפשרות שמירה למועדפים כך שתוכלו לנסות שוב ושוב עד שתצליחו (על אף שלא נותר יותר מדי זמן עד שבת). יש גם סרטוני וידיאו הסברתיים, אבל גם לא מעט פרסומות.

להורדה מ-AppStore לחצו כאן.

להורדה מ-Gogole Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים