הטריפל של סלקום: רק 149 שקלים לחודש

במהלך שעושה החברה היא מקדימה את מתחרותיה פרטנר וגולן, שגם הצהירו על כוונתן להיכנס לשוק הטלוויזיה ולמכור חבילות דומות

מפתיעים במחיר ובעיתוי. סלקום

בהמשך להודעתה מתחילת השבוע, הודיעה סלקום במפגש עיתונאים שערכה היום (ד') בתל אביב על חבילות הטריפל החדשות שלה. בגזרת המחיר נרשמה הפתעה: 149 שקלים בחודש לחבילה הכוללת אינטרנט (ספק ותשתית במהירות 40 מ"ב), טלוויזיה וטלפוניה קווית, לעומת הערכות קודמות שדיברו על מחיר של 200 שקלים.

עמי אראל, יו"ר סלקום, אמר כי "כולנו עדים בשנים האחרונות לירידה בפרמטרים של חברות הסלולר, המחייבים אותנו לפתח אסטרטגיה של צמיחה בשווקים אחרים. ההכרזה היא חלק מן האסטרטגיה של סלקום להפוך לקבוצת תקשורת המציעה שירותים מגוונים, ולאחר המיזוג עם נטויז'ן והשקת שירותי הטלוויזיה, סלקום יכולה לנצל את הנכסים שיש לה, כמו 600 אלף לקוחות שמקבלים שירותי אינטרנט, כ-150 אלף לקוחות טלפוניה, 2.9 מיליון לקוחות סלולר וקרוב ל-30 אלף לקוחות טלוויזיה".

לדבריו, בשוק שפועל בו המונופול בזקהוט, הן גובות מחירים מופקעים, ולכן זהו שוק של 6-7 מיליארד שקלים שיש בו הרבה שומן שאפשר לקחת מהן.

אראל הדגיש, כי האסטרטגיה של סלקום היא לפעול בצורה של צמיחה ותקיפה ולא רק מגננה, וכינה את המהלך "מנוע צמיחה ולא מהפכה". לדבריו, "אי אפשר רק להתגונן כל הזמן. הטריפל הוא מנוע הצמיחה לשנים הקרובות בלי להזניח את העולם הסלולרי. זהו מהלך משמעותי עם אפשרות לצמיחה אמיתית, מאחר שעם הכניסה לשירותי הטריפל סלקום פונה לשוק פוטנציאלי גדול, הנשלט על ידי דואופול הוט-בזק. הגם שהתחרות לא תהיה פשוטה אנו נחושים להתמודד בה".

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, ציין כי מדי יום מצטרפים מאות לקוחות לשירותי הטלוויזיה החדשים של החברה, כש-70% מהם הם כאלה שעזבו פלטפורמות קיימות של יס והוט, כלומר הלקוחות שמצטרפים הם לא לקוחות שהשתמשו בעידן פלוס, אלא כאלה שעוזבים את המתחרים. בהתאם לסקרים שערכה החברה, אמר שטרן, כי מרבית הלקוחות מביעים שביעות רצון מהשירות וגם מהתכנים". עוד הדגיש שטרן כי לקוחות הטריפל משלמים כיום כ-439 שקלים לחודש, וזאת עוד לפני תכנים בתשלום, לממיר מתקדם וכו'. "משפחה יכולה לחסוך עם הטריפל שלנו 3,500 שקלים מדי שנה".

במהלך שעושה סלקום היא מקדימה את מתחרותיה פרטנר וגולן, שהצהירו על כוונתן להיכנס לשוק הטלוויזיה ולמכור חבילות טריפל. שטרן ציין החברה החליטה לצאת במהלך הזה בלי קשר למלחמת השוק הסיטונאי בין בזק למשרד התקשורת, שכן להערכתו, "יצורף השוק הקווי לרפורמה בקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים