גידול חד בפעילות הענן של אדובי; הרווח הנקי קפץ ב-67%

החברה סיימה את הרבעון עם זינוק של 67% במכירות מנויי הענן ● הרווחים וההכנסות עלו - הן ברבעון והן במחצית הראשונה של השנה הכספית

שנטו נראיין, נשיא ומנכ"ל אדובי

אדובי (Adobe) סגרה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של השנה הכספית בסימן של עליות – הן בהכנסות והן ברווח הנקי. השפיע על כך גידול חד בפעילות הענן הרבעונית של החברה.

במחצית הראשונה של השנה עלו ההוצאות הכלליות ב-2.72% ל-1.905 מיליארד דולר. לעומת זאת, העלייה בהכנסות הייתה גבוהה הרבה יותר – 9.82%, ל-2.07 מיליארד. על רקע זה, הרווחים גדלו במידה ניכרת: התפעולי זינק ב-52.13% ל-366.64 מיליון דולר והנקי – ב-71.42% ל-232.38 מיליון.

החברה רשמה ריסון בהוצאות הכלליות שלה גם ברבעון השני של השנה הכספית: אלה עלו ב-3.82% ל-968.54 מיליון דולר. ההכנסות גדלו הרבה יותר – ב-8.8%, ל-1.16 מיליארד. הרכב ההכנסות משקף את התוכנית העסקית של החברה, שמתבססת על מעבר למכירות מנויים לשירותים מבוססי ענן. אלה צמחו ברבעון ב-67.36% ל-773.96 מיליון דולר. לעומת זאת, מכירות המוצרים ירדו ב-42.71% ל-274.54 מיליון. ההכנסות מתמיכה ושירותים נותרו כמעט ללא שינוי: הן עלו ב-1.24% ל-113.66 מיליון דולר. הרווח הנקי של החברה זינק ב-66.61% ל-147.49 מיליון והרווח הנקי למנייה – ב-66.67% ל-0.3 דולר.

עוד עולה מהדו"חות כי ההוצאות הגולמיות של אדובי גדלו ב-19.54% ל-185.17 מיליון, הרווח הגולמי עלה ב-6.97% ל-976.99 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-84.07%. בניגוד לגידול החד בהוצאות הגולמיות, ההוצאות התפעוליות עלו ב-0.68% בלבד ל-783.37 מיליון דולר. בעקבות כך, הרווח התפעולי האמיר ב-43.15% ל=193.62 מיליון.

שנטו נראיין, נשיא ומנכ"ל אדובי, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הביצועים הטובים בפעילות הענן של החברה הגדילו את ההכנסות לשיא רבעוני חדש. נשיק שירותי ענן נוספים בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים