מרקו קומסטרי, CA: "משימת העל של המנמ"ר – להביא את האפליקציות במהירות לשוק"

קומסטרי התראיין במסגרת אירוע השקת הפעילות של CA ישראל תחת NessPRO, חטיבת המוצרים של נס, ואמר כי "על המנמ"רים להיערך לקראת עידן כלכלת האפליקציות ולסייע לארגונים למקד את הפעילות העסקית כך שתהיה מבוססת תוכנה"

מרקו קומסטרי, נשיא ומנכ"ל CA לאזור EMEA. צילום: קובי קנטור

"המנמ"ר ניצב בפני לא מעט אתגרים, אולם החשוב שבהם, בלא ספק, הוא לשנות את מודל הפיתוח וההגעה של האפליקציות הארגוניות לשוק. הדגש צריך להיות על מהירות, כי העולם היום תחרותי מבעבר", כך אמר מרקו קומסטרי, נשיא ומנכ"ל CA לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

קומסטרי התראיין לאנשים ומחשבים ביום ה' האחרון, במסגרת אירוע ההשקה של הפעילות החדשה של CA ישראל, שחדלה לתפקד כישות עצמאית ועברה לעבוד ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס (Ness) ישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במסעדת CLARO במתחם שרונה, תל אביב, בהשתתפות יותר מ-200 לקוחות ושותפים עסקיים של שתי החברות.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"מתי הייתם בפעם האחרונה בבנק?", שאל, "מתי הגעתם באופן פיזי לסוכנות נסיעות על מנת לקבל כרטיס טיסה? כל ארגון מחפש את החדשנות בתחומו על מנת לעשות יותר עסקים". על פי קומסטרי, "על מנת שארגונים יעמדו באתגרים העסקיים שלהם, על המנמ"רים להיערך לקראת עידן כלכלת האפליקציות ולסייע לארגונים למקד את הפעילות העסקית כך שתהיה מבוססת תוכנה". לדבריו, "המנמ"רים נדרשים לאמץ את כלכלת האפליקציות, וכאשר הם יעשו כך הארגונים שלהם ירוויחו מכך באופן מיידי. המגמה הזו מתקשרת למגמות נוספות בעולם ה-IT, ביניהן הגידול בחשיבות של חוויית השימוש והמהירות, האינטרנט של הדברים וה-API, שהוא הממשק אליו מתחברים על מנת למשוך מידע".

כלכלת האפליקציות, אמר קומסטרי, "מניעה ארגונים להגדיל את השקעותיהם בתחום, להפוך את הפיתוח ליותר פנימי, 'בבית', ולהנפיק מדי שנה יותר יישומים מוכווני לקוח. המנמ"רים צריכים לשנות את המצב הנוכחי, בו יותר ממחצית מתקציב ה-IT מופנה לתחזוקת הקיים, ולהפנות יותר משאבים לחדשנות. זו תגיע בין השאר על ידי השקעה נרחבת יותר בפיתוח פנים ארגוני של אפליקציות ששמות דגש על חוויית משתמש נוחה ומהירה. זאת, לצד הצורך לדאוג לכך שהאבטחה לא תהיה מכשול".

האצת החדשנות, ציין קומסטרי, "תיעשה על ידי DevOps, המביאים ליכולת לחדש במהירות ולספק אפליקציות חדשות – מהתכנון ועד לייצור ולהשקה – בצורה מהירה, חלקה וצפויה. DevOps היא חלק מתהליך פיתוח תוכנה, לפיה יש לבצע את הפיתוח במנות קטנות, עם איש IT ואיש QA שיסייעו להנפקת יישומים יותר מהר. היא משפרת את השיתופיות בין המפתחים ואנשי התפעול ומקצרת את זמן ההגעה לשוק".

פעילות נוספת של החברה, אמר קומסטרי, "היא בעולם המיינפריים. מדובר בפלטפורמה מסורתית וחשובה, שלקוחות רבים ממשיכים להתבסס עליה כבר שנים רבות, בין השאר בעולם הבנקאות".

הוא התייחס לאבטחת מידע, תחום פעילות שלישי של CA: "לאבטחה תפקיד מרכזי בעסקים, אולם אל לה להרחיק אנשים. עליה לספק גישה מתאימה למשתמשים הנכונים, בזמן הנכון ובצורה החלקה ככל הניתן. אנחנו מספקים כלים לניהול זהויות, כי כל פעם אותה ישות באה עם מכשיר אחר. בנוסף, אנחנו מספקים פתרונות לניהול ואבטחה של ממשקי API, וכן בקרת גישה וניהול גישה".

"אני מאד מעריך את השוק הישראלי", אמר קומסטרי, "החברה ביצעה פה לא מעט רכישות. רק החודש רכשה CA את IdMlogic, העוסקת בניהול זהויות וגישה לאפליקציות בצורה קלה ופשוטה יותר, עבור משתמשים עסקיים".

קומסטרי סיים את דבריו בהתייחסו לשינוי מודל הפעילות של החברה בשוק המקומי, ואמר כי "זה מודל ייחודי זה של עסקים אשר פועל בהצלחה רבה במספר רב של מדינות. כך, למשל, עשינו שינוי זהה בדרום אפריקה לפני חמש שנים, דבר שהביא להרחבת העסקים שלנו במדינה, ולגיוס מאות עובדים. בצירוף של שותף בכיר כמו נס, נהיה במקום אידיאלי – לא רק לעזור ללקוחותינו ולמנף בהצלחה את ההזדמנויות של כלכלת האפליקציות, אלא גם  נרחיב את אחיזתנו בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים