מיקרוסופט סוגרת את מחלקת פיתוח משקפי ה-VR בישראל

הענקית מרדמונד מעבירה את הפעילות לארצות הברית ● 30 עובדי הקבלן של המחלקה פוטרו וה-30 הנותרים, אנשי מיקרוסופט, ינסו להשתלב בתפקידים אחרים בחברה

פחות עשרות עובדים בישראל. מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) סגרה את מחלקת פיתוח משקפי המציאות הרבודה (VR) שלה בישראל. החברה הודיעה אתמול (א') על כך ל-60 העובדים על הפרויקט, מהם 30 עובדי קבלן – שיפוטרו בימים הקרובים – ו-30 עובדים שלה עצמה, שיצטרכו למצוא תפקיד חדש במיקרוסופט.

הפרויקט, שנקרא Hololens, התבסס על חברת הסטארט-אפ הישראלית 3DV, אותה רכשה הענקית מרדמונד ב-2009, ועם סגירת המחלקה למעשה נסתם עליה הגולל. הוא יועבר לארצות הברית ומיקרוסופט מסרה לעובדים כי היא תמשיך בפיתוחו על בסיס טכנולוגיה אחרת.

זו לא הפעם הראשונה בה מיקרוסופט מוותרת על טכנולוגיה ישראלית בתחום. בגרסה הראשונה של קינקט היא השתמשה בטכנולוגיית חישת תלת המימד של פריימסנס, אולם החליפה אותה בגרסאות הבאות בטכנולוגיה שמבוססת על חברת השבבים קנסטה, אותה היא רכשה לפני כחמש שנים.

נראה כי יקשה על מרבית העובדים המדוברים למצוא תפקיד חדש במיקרוסופט, שכן הם אנשי חומרה ואילו הענקית מרדמונד מתמקדת בתוכנה. עם זאת, בחברה מבטיחים לנסות לעזור להם.

במיקרוסופט לא שחררו יותר מדי פרטים ומסרו כי "אנחנו מבצעים הערכות שוטפות של הצרכים העסקיים שלנו ובאחרונה קיבלנו החלטות המשפיעות על מספר משרות באחת הקבוצות שלנו. בהתאם לצורך, אנחנו מגבירים השקעות באזורים מסוימים ומקטינים השקעות באחרים. כתוצאה מכך יש תזוזה של משרות על פני הארגון ולעתים ביטול משרות. בראש סדר העדיפויות שלנו עומד הטיפול בעובדים שיושפעו מההחלטה והתמיכה בהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים