תוצאות טובות לג'וניפר: עליות בולטות בהכנסות וברווח

החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה במגמה חיובית, עם גידול של 11% בהוצאות וזינוק של קרוב ל-20% ברווח הנקי

ג'וניפר נטוורקס

ג'וניפר (Juniper) יכולה לסמן "וי" על הרבעון הראשון של השנה, לאחר שסיימה אותו עם תוצאות חיוביות – עליות דו ספרתיות בהכנסות וברווח הנקי כאחד.

הרווחיות של החברה השתפרה בין היתר בגלל ריסון בהוצאות, שברבעון המדווח גדלו ב-115.5 מיליון דולר, או 12.66%, ל-1.06 מיליארד. ההכנסות רשמו עלייה גדולה יותר – של 123.1 מיליון דולר, או 11.21% – ל-1.22 מיליארד. מתוכן, ההכנסות ממכירת מוצרים גדלו ב-10.08% ל-828.9 מיליון דולר וממכירת שירותים – ב-13.69% ל-392.1 מיליון.

הרווח הנקי זינק ברבעון ב-19.04% ל-108.8 מיליון דולר והרווח למנייה – ב-21.74% ל-28 סנט. גורמים נוספים לעלייה ברווחיות הם ירידה של כ-30% בהוצאות המימון ושל כ-9% בחבות המס.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות של ג'וניפר גדלו ברבעון ב-16.56% ל-474.4 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-8.06% ל-746.6 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 61.15%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-8.87% ל-590.3 מיליון דולר והרווח עלה ב-5.11% ל-156.3 מיליון.

רמי ראחים, מנכ"ל ג'וניפר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "אנחנו מסכמים רבעון טוב, שמהווה התחלה חיובית ל-2017. הצגנו גידול רבעוני בהכנסות וברווחיות כאחד. אני מרוצה מהמבנה הרב גוני של לקוחות החברה ובטוח שנוכל להמשיך ליישם את התוכנית העסקית של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים