ServiceNow מגדילה את מצבת כוח האדם ב-30% ומגייסת עשרות עובדים

ServiceNow

ServiceNow מכריזה על גיוס של עשרות עובדים חדשים במהלך החודשים הקרובים.

החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ל-5,200 לקוחות, כאשר את הסניף הישראלי הקימה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ-100 עובדים.

לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אל על ועוד.

החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, ומשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים המתבצעים במחלקות השונות באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים.

"אנחנו מזמינים את העובדים שלנו להיות שותפים מלאים לדרך, ליזום ולקבל החלטות גם בתחום משאבי אנוש ורווחה, מתוך אמונה שרק אם כל אחד יביא מעצמו, נצליח לעצב סביבת עבודה קונסטרוקטיבית ומספקת, התומכת גם במימוש עצמי ובבניית אופק קריירה", אמר רועי קונקי, מנהל משאבי אנוש ב-ServiceNow.

למשל, אמר, "פורום רווחה, הכולל עובדים מכל המחלקות, יזם השנה הופעה של עידן אלתרמן בתיאטרון 'נא לגעת', הפנינג פורים למשפחות, סיור טעימות יין בוטיק, Happy Hour שבועי והיד עוד נטויה".

"אותו כלל אגב תקף בנוגע לגיוס עובדים", מוסיף קונקי. "אנחנו מצפים מהעובדים שלנו להביא את החברים שלהם אלינו. ומי שעושה זאת – נהנה ממענק, מבין הגבוהים בשוק".

בין התפקידים הנדרשים:
● מומחי UI/UX
● מומחי Angular
● מפתחי JAVA
● אנשי system
● Commercial account executive

לכל התפקידים נדרשים עובדים ותיקים עם מינימום של שבע שנות ניסיון. משרדי החברה שוכנים בפתח תקוה. לרשימת המשרות המלאה ולמשלוח קורות חיים היכנסו לאתר החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים