כיצד מייעלים את המחשוב הארגוני והופכים אותו לחסכוני יותר?
אחת המגמות הבולטות בארגונים היא המעבר לענן ● למה גם הגופים הוותיקים הולכים לשם? ובמה מתבטא החיסכון הכספי שהענן מביא? ● דברים שאמר שלמה אסרף, סמנכ"ל מכירות ישראל בפריוריטי, במפגש פורום C3 בדבלין
המהפכה הטכנולוגית שאנחנו חווים ואף שותפים לה בתקופה זו מחייבת את הארגונים להתחדש ולשדרג את המערכות ואת תשתיות המחשוב באופן תדיר. הדבר מצריך, מטבע הדברים, משאבים כספיים לא מבוטלים – הן של ציוד והן של ידע טכנולוגי – בדרך להשגת מטרה זו.
אחת המגמות הבולטות, שמאפשרות לארגונים להתנהל במציאות הטכנולוגית המתפתחת ולנצל את החידושים התכופים בכלים הללו, היא ללא ספק המעבר לעבודה בענן.
בשנים האחרונות, חלק גדל והולך מלקוחותינו בוחרים להצטרף לענן. יש כאן שינוי מגמה: אם בתחילת הדרך הצטרפו לענן בעיקר ארגונים קטנים, כיום אנחנו עדים להצטרפות גם של ארגונים ותיקים וגדולים.
הארגונים הקטנים ביקשו לאמץ מערכת מידע בפעם הראשונה ובחרו לעשות זאת בענן. מבחינתם, הם השיגו את המטרה של הטמעת מערכת מידע בתוך ימים ספורים ובלי להידרש לרכש יקר של תשתיות מחשוב. ארגונים ותיקים רבים, במספר הולך וגדל, מחליטים לעבור לענן כשהם נתקלים בצורך בהרחבה או חידוש תשתיות המחשוב הארגוניות המתיישנות.
החסכון הכספי שמביא המנמ"ר במהלך הזה משמעותי הן בטווח הקצר – ברכישת השירות הענני במקום רכש של ציוד יקר, והן בטווח הארוך – בהתחדשות הרציפה שמתבצעת בסביבת הענן, על ידי הספק ולא מכיסו של הארגון. תוסיפו לכך את הגמישות ביכולת של הארגון לגדול ולקטון בסביבה העננית כל הזמן, מבלי לרכוש עוד ציוד, או להשבית ציוד שהתייתר, וקיבלתם פתרון גמיש לאורך שנים.
כיצד פריוריטי עוזרת למנמ"ר?
התפיסה שלנו דוגלת במתן כלים ללקוח שיאפשרו גמישות מרבית בתפעול המערכת, ובכך להקנות לו עצמאות ולהקטין ככל האפשר את התלות של הלקוח בנו, ספק התוכנה. לרשות הלקוח עומדים מספר כלים, בהם עיצוב פרטי של מסכי העבודה וניהול מסך הבית הפרטי של המשתמש: תפריט מועדפים, רשימת דברים שיש לעשות (To do list), רשימת פעולות אחרונות ועוד. בין הכלים הנוספים אנחנו מציעים מחולל חוקים עסקיים וכלי BPM.
פריוריטי (Priority) מצויה בעסקי ה-ERP, אלא שבעוד שראשי התיבות של ה-ERP המסורתי הם Enterprise Resource Planning, אנחנו מציעים לאמץ ראשי תיבות מעט שונים – Enterprise Resource Platform.
הסיבה היא שיש צורך של ארגונים לאמץ פתרונות שונים. אם הלקוח לא מוכן להסתפק ב-CRM שלנו ורוצה פתרונות נוספים, אנחנו מאפשרים לחבר אותו אליהם.
לפי תוצאות סקר, 95% מהמנהלים בבריטניה מאמינים שהמובייל משפר את הפרודוקטיביות העסקית של הארגון. בגרסה האחרונה שהוצאנו יש פיתוח חדש של מחולל אפליקציות למובייל, שמאפשר למשתמש, באשר הוא וללא הכשרה מיוחדת, לבנות במערכת שלנו אפליקציות המבוססות על מסכי העבודה. כך הוא הופך את מסכי העבודה לנגישים מהסמארטפון שלו. בתוך דקות ספורות הוא יוכל ליצור ולהפיץ את האפליקציה לכלל משתמשי הארגון.
הכותב הינו סמנכ"ל מכירות ישראל בפריוריטי.
תגובות
(0)