דל תשיק ערכת מציאות מעורבת עבור Windows

ה-Visor כולל מצלמות מעקב שיכולות לספק תמונה ב-360 מעלות, כך שהוא יכול לסרוק את כל סביבת המשתמשים ● בנוסף, לפי החברה, הערכה מכילה שבב שיכול לזהות משתמשי Visor אחרים שנמצאים בסמוך כדי לשתף חוויות

Visor של דל. צילום: יח"צ החברה

דל (Dell) היא אחת החברות הראשונות להשיק ערכת "מציאות מעורבת" (Mixed Reality) עבור מערכת ההפעלה Windows.

הערכה החדשה, שמבוססת על אותה טכנולוגיה בה משתמשת מיקרוסופט (Microsoft) כדי להניע את משקפי ה-HoloLens שלה, קיבלה את השם Visor.

העיצוב של Visor (מצחייה) מסביר בפני עצמו כיצד בדל בחרו את השם. החלק הקדמי, בו ממוקמות העדשות ומנגנוני המציאות הרבודה (AR) והמציעות המדומה (VR), מחובר בעזרת ציר לרצועת ראש ניתנת להתאמה. הציר הזה מאפשר להרים את החלק הראשי כלפי מעלה מבלי שצריך להוריד את הערכה מהראש.

הבחירה בצבע לבן קצת מוזרה עבור מכשיר שאמורים לגעת בו באופן יחסי, די הרבה בעזרת הידיים – אבל בחברה טוענים שהוא מקנה למכשיר מראה נקי ועמיד.

המכשיר כולל מצלמות מעקב שיכולות לספק תמונה ב-360 מעלות, כך שה-Visor יכול לסרוק את כל סביבת המשתמשים. בנוסף, לפי החברה, הערכה מכילה שבב שיכול לזהות משתמשי Visor אחרים שנמצאים בסמוך כדי לשתף חוויות.

היתרון הגדול של המכשיר החדש הוא מחיר יחסית נוח שעומד על 349.99 דולרים, הרבה פחות מה-2,650 דולרים שדורשת מיקרוסופט עבור ה-HoloLens שהיא מייעדת למפתחים. בנוסף ניתן לרכוש, בנפרד, זוג בקרים ב-99.99 דולרים – אלו יכולים לספק משוב, וכן כוללים חיישנים שהערכה יכולה לעקוב אחריהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים