אפל השיקה את בדיקות הבטא של שירות Pay Cash

מדובר בשירות חדש של החברה שמיועד לאפשר למשתמשים במכשירי ה-iPhone שלה לבצע העברות כספים ישירות אחד לשני באופן אישי

Apple Pay Cash

אפל (Apple) השיקה, יחסית בשקט, את בדיקות הבטא של Pay Cash. מדובר בשירות חדש של החברה שמיועד לאפשר למשתמשים במכשירי ה-iPhone שלה לבצע העברות כספים ישירות אחד לשני באופן אישי.

השירות הזה, עליו הכריזה החברה מוקדם יותר השנה, מאפשר למשתמשים להעביר את הכספים באמצעות הודעת טקסט פשוטה במהלך השימוש באפליקציית המסרים המידיים של המערכת, iMessage.

הבטא של Pay Cash היא ציבורית והיא משולבת כבר בבטא של העדכון הבא של החברה למערכת ההפעלה שלה, iOS 11.2. כל מה שיכול ורוצה לעדכן לגרסת הבטא של iOS יראה לאחר העדכון כפתור שעליו כתוב Apple Pay בין האפליקציות שמופיעות בצמוד להודעות. לחיצה על הכפתור הזה מאפשרת להתחיל את תהליך העברת הכסף, או התשלום לצורך העניין.

דרך אחרת לבצע העברת כספים היא לשלוח הודעה למישהו ולכלול בה בקשה להעברת כסף, או ללחוץ על הודעה של מישהו ששלח בקשה כזו. התשלומים המועברים למשתמש יישמרו בכרטיס Apple Pay Cash. כרטיס כזה ייפתח בפעם הראשונה שהמשתמש יאשר קבלת תשלום, והתשלומים לכרטיס יהיו מיידיים.

כך או כך, הבטא של שירות התשלומים החדש מוגבל כרגע לארצות הברית בלבד, והיא מיועדת רק למשתמשים שכאמור יכולים להתקין את הבטא של iOS 11.2 במכשיר שלהם, וגם כבר הצמידו כרטיס אשראי לחשבון Apple Pay אישי משלהם. כמו כן יש צורך לאשר שימוש בתהליך זיהוי כפול ב-Apple ID.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים