גוגל מאפשרת למשתמשים לפרסם אירועים וחדשות מקומיות

שירות Bulletin מאפשר לכל אחד לשתף מידע בעל עניין מקומי, כמו אירועים בחנויות מקומיות, אירועי ספורט של בתי ספר, או מידע על רחובות חסומים ● בשלב הזה הוא נמצא בפיילוט בנשוויל ובאוקלנד שבקליפורניה

גוגל. צילום: BigStock

גוגל (Google) בוחנת בימים אלה כלי בשם Bulletin, שיאפשר למשתמשים לפרסם חדשות מקומיות ואירועים. לדברי החברה, Bulletin הוא דרך שמאפשרת לכל אחד לשתף מידע בעל עניין מקומי, כמו אירועים בחנויות מקומיות, אירועי ספורט של בתי ספר, או מידע על רחובות חסומים.

באתר שפתחה החברה יש אפשרות לבקש Early access mode ולכתוב הודעות, אם כי כרגע האזורים שבניסוי הוא נשוויל ואוקלנד שבקליפורניה בלבד.

גוגל מסבירה באתר ש-Bulletin הוא אפליקציה לשיתוף סטוריז, תמונות וקטעי וידיאו באמצעות הטלפון, ולפרסומם ישירות בשירות – בלי הצורך לבנות אתר או בלוג ייעודי.

"אם נוח לכם לצלם תמונות או לשלוח הודעות, אתם יכולים ליצור Bulletin Story", נכתב באתר.

באירוע השקה שהתקיים בנשוויל ציין דובר גוגל שהחברה מבקשת לעבוד עם גופי חדשות מקומיים כדי לסייע להם למצוא ולפרסם חלק מההודעות שהועברו ב-Bulletin, תוך מתן קרדיט לכותבים.

נראה ש-Bulletin הוא עוד ניסיון של גוגל לבסס את עצמה בתחום המדיה החברתית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים