אוויה מכריזה על חוויית משתמש אחודה למתקן ולענן
החברה הציגה שדרוגים חדשים היוצרים חוויה עקבית ומקושרת ● ישראל נמנית על גל המדינות הראשונות בעולם בהן ניתן להזמין את שירות הפגישות בענן, משותפיה העסקיים של אוויה
בכנס השנתי המרכזי שלה, Avaya Engage 2018, שנערך השבוע בניו אורלינס, ארצות הברית, בהשתתפות מספר שיא של מעל 3,000 לקוחות ומקצועני החברה, הכריזה אוויה שיותר משתמשים יוכלו למנף את היתרונות של התקשורת האחודה שלה, על ידי שדרוגים לחוויית המשתמש שמערכת Avaya Equinox מציעה. הפתרון שכבר מציע חוויית תקשורת אחידה בין יישומים, דפדפנים ומכשירים שונים בתוך הארגון ומחוץ לו, יכלול עתה גם מאפיינים ויכולות חדשות בקולבורציה גם בוועידות וידיאו.
כיישום UC בודד, Avaya Equinox מייעל לעובדים את השימוש במסכים, כשהוא מקל על הגישה לשיחות ומציע שיחות ועידה ושיתופי רשת ללא הפרעה. Avaya Equinox מספקת כיום חווית משתמש מלאה, מקושרת ועקבית לכל המודלים היישומיים בארגונים: במתקן, בענן ובענן ההיברידי.
העדכונים האחרונים כוללים גם שדרוגים של Avaya Equinox Meeting Online, שירות מבוסס ענן שיכול להיות מיושם עם או בלי התשתית של אוויה. מודל הענן לפי "שלם לפי שימוש" (pay as you go) מציע אותן היכולות כמו יישום במתקן הארגון on premise ומקל על גישה היברידית בשימוש בכל מערכות ההפעלה שבידי המשתמשים: Windows ,Mac ,Android ו-iOS.
Equinox Meetings Online תומך בעד 50 משתתפים אינטראקטיביים פעילים ועד 500 צופים היכולים לסקור את תוכן הפגישות שהוצג קודם לכן בלי להפריע לדובר/ למציג. בנוסף אוויה הציגה סדרה של מכשירים חדשים הכוללים: טלפונים שולחניים עם קישוריות Wi-Fi ושירותים חדשים למשתמשי הקצה המאפשרים בתוכנה ביצוע שינויי קונפיגורציה, שליטה ביישומים, ניהול מלאי ופיקוח מרוחק.
העדכונים האחרונים למכשירים של אוויה ולשירותים שהיא מציעה מחזקים את מחויבותה לספק תקשורת מולטימדיה בזמן אמת, עם תגובתיות מהירה, יעילות טובה יותר וקבלת החלטות מושכלת, וכן הפחתת עלויות ניהול ה-IT ועלויות התפעול והתחזוקה.
לדברי לאורנט פילוננקו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת פתרונות וטכנולוגיה באוויה: "עדכוני התוכנה החדשים והיצע המכשירים החדש מייצגים גם הם את האסטרטגיה של אוויה לספק חוויה שתשפר את היעילות ותפחית את עומס העבודה והלחץ על העובדים בארגונים מכל הגדלים".
"אנו פותרים את האתגר הנובע משימוש במכשירים מסוגים רבים, לקוחות שונים ומערכות מסובכות. פתרונות ומוצרים חדשים אלו מציעים גמישות וקלות שימוש שמחזקים יתרונות למשתמש הקצה, לארגון שלו ולעולם העסקי בכלל".
יובל כהן, מהמנהלים הוותיקים באוויה ישראל ומנהל המו"פ של מכשירי הקצה, שהציג בתערוכה הצמודה לכנס השנתי, אמר כי "במרכז התערוכה הוצגו גם סדרת ה-Endpoints החדשנית של אוויה, הכוללת גם את משפחת מוצרי Vantage המפותחת במרכז הפיתוח של אוויה בישראל".
"משפחה זו של מוצרי קצה היא החדשנית ביותר שאוויה הוציאה עד היום ומשיגה את כל המתחרים. המוצר המרכזי הוא K175, פלטפורמת אנדרואיד 6.0 מלאה עם מסך מגע 8 אינץ' ברזולוציה של 1280X720. המכשיר כולל את כל אפליקציות אנדרואיד ומריץ מגוון אפליקציות תקשורת מבית אוויה. המובילה היא אפלקציית Equinox שגם יכולה לרוץ על כל מערכות ההפעלה".
"בנוסף, קיימת אפליקציית Vantage Basic המפותחת גם היא בישראל ומאפשרת חוויית טלפון הדומה למכשירי מובייל. אפליקציה זו מוצעת ללקוחות אוויה כקוד פתוח ומאפשרת ללקוחות לשנות את חוויית המשתמש ולהתאים אותה לצרכי הארגון".
"בכל ביתני התערוכה הוצגו מכשירי Vantage המריצים אפליקציות מגוונות שפותחו על ידי לקוחות החברה והתאימו אותה למגוון שווקים חדשים כגון: מלונות, בתי חולים, בנקים וכדומה. אוויה גם הכריזה על מוצר שני במשפחה שהוא מכשיר הקצה K155 המפותח בישראל, עם מסך 5 אינץ' ברזולוציה דומה ועם כפתורי חייגן בדומה לטלפונים שולחנים סטנדרטיים. בזמן הקצר מאז הושק מכשיר ה-Vantage, הוא כבר נמכר באלפי יחידות למאות לקוחות אשר מתכננים לשים אותו במרכז חוויית המשתמשים שלהם".
מרכז הפיתוח של אוויה בישראל מנוהל על ידי גיא גדניר וכולל 150 מהנדסים, בשלוש קבוצות פיתוח עיקריות. גדניר עובד באוויה כחמש שנים, לאחר שהצטרף אליה בעקבות רכישתה של אוויה את רדוויז׳ן (Radvision).
קבוצה אחת היא קבוצת מכשירי הקצה end points בניהולו של כהן, האחראית על פיתוח מכשירי הקצה החדישים ביותר של אוויה, ביניהם Vantage שהוא היהלום שבכתר ומציג תפיסה חדשה של מכשירי קצה פתוחים, מבוססי אנדרואיד.
קבוצת שנייה היא Equinox בניהולו של דני לוי, העוסקת בפיתוח תשתית שיחות הוועידה ושירות שיחות הוועידה בענן. לקבוצה זו מדווחים צוותי פיתוח בבייג'ין ובאיטליה, שם מפותח מכשיר הווידיאו החדש לחדרי ישיבות וסביבות עבודה – ה-CU-360 שגם הוא הוכרז השבוע. מערכת Equinox היא דור ההמשך של משפחת מוצרי Scopia אותם שיווקה אוויה עד לאחרונה ומקורם ברכישתה את רדוויז'ן לפני כשש שנים (רכישה לה היה אחראי ג'ים צ'יריקו, מנכ"ל אוויה הנוכחי בעת שכיהן כמנהל התפעול הראשי COO של החברה, ומהצד הישראלי ניצב גדניר).
קבוצת פיתוח שלישית עוסקת בפיתוח מערכת ניהול לפתרונות, CC (ר"ת Contact Centers) של אוויה ומנוהלת על ידי איל סררו ומקורה ברכישת ITNAV הישראלית לפני כארבע שנים.
בנוסף לגדניר המכהן כמנכ"ל אוויה ישראל, חברי ההנהלה הנוספים הם לוי, כהן וסררו: מנהלי קבוצות הפיתוח; רמי סייג, מנהל קבוצת השירותים הגלובלית; תמר ברזוזה, המכהנת כ-CTO; רפי שקולניק, מנהל מכירות אוויה בישראל; וקרן רפאל, מנהלת משאבי אנוש בישראל ומנהלת הדרכה עולמית באוויה.
בין לקוחותיה של אוויה בישראל, כל החברות הגדולות ביותר בכללם בזק המפעילה שירות ענן על בסיס מוצרי אוויה, אמדוקס, טבע, בנקים וחברות ביטוח.
בנוסף למובילות טכנולוגית וחדשנות עולמית, אוויה ישראל זכתה לאחרונה בתחרות העולמית בין כל מרכזי אוויה בעולם בזכות תרומה לקהילה ופעילות התנדבותית במועדוניות הילדים של עיריית חולון. בהמשך לזכייה זו, תועבר תרומה משמעותית של אוויה לרשת המועדוניות.
הפיתוח וההקמה של שירות הפגישות בענן עליו הכריזה אוויה, מנוהל מישראל ומבוסס על פלטפורמת שיחות הוועידה המפותחת גם היא בישראל.
כך, ישראל נמנית על גל המדינות הראשונות בעולם בהן ניתן להזמין את השירות משותפיה העסקיים של אוויה וליהנות מחוויית שיחות ועידה בענן באיכות הגבוהה ביותר ועם מגוון תכונות ויכולות עשיר במיוחד, הכולל הצטרפות לשיחה ללא צורך בהתקנת תוסף קליינט ולזכות באיכויות קול ותמונה יוצאת דופן, הקלטה וסטרימינג ועוד.
תגובות
(0)