מחקר: האם מנהלי הטכנולוגיות מרוצים משירותי ה-IT שהם מקבלים?

מאות מקצוענים משתתפים במחקר שביעות רצון לקוחות בתחום ה-IT, שעורכת פירמת BDO בשיתוף אנשים ומחשבים – זו השנה השנייה ברציפות ● עיקרי התוצאות ייחשפו באירוע מיוחד, שיתקיים ברבעון השני של השנה

ירון פלד, שותף מנהל בחברת הייעוץ של BDO ישראל. צילום: יח"צ

מאות מנהלי טכנולוגיה מארגונים מגוונים במשק, מהמגזרים הפרטי והציבורי, משתתפים השנה במחקר שביעות רצון של הלקוחות משירותי ה-IT שהם מקבלים, שנערך בימים אלה.

המחקר, IT Top Stars 2018, נערך זו השנה השנייה ברציפות על ידי פירמת BDO בשיתוף אנשים ומחשבים. תוצאותיו יעובדו למדד ייחודי שפותח על ידי BDO ומשקף את מידת שביעות הרצון של הלקוחות ממוצרי ושירותי תעשיית ה-IT החיצוניים, שמוענקים להם על ידי ספקי ויצרני המחשוב. המדד הראשון פורסם בשנה שעברה ועורר הדים רבים בענף.

יצוין כי המחקר כולל שלוש קטגוריות: הערכת מוצרים – אפליקציות; הערכת מוצרים בתחום התשתיות; והערכה של ספקי השירות השונים. עורכי הסקר מציינים שרמת ההיענות של מנהלי הטכנולוגיות גבוהה השנה, מאחר שהם רואים במדד כלי חשוב, שיסייע להם לבחור את הפתרונות שהם רוצים ליישם בארגונים שלהם.

ירון פלד, שותף ומנהל זרוע הייעוץ של BDO, אמר כי "עבדנו כשנתיים על בניית המדד, במטרה ליצור מדד אובייקטיבי, שידרג את המוצרים, השירותים והספקים בשוק ה-IT הישראלי, ויהווה כלי מקצועי ואיכותי, שיעזור לארגונים בישראל בקבלת ההחלטות בבחירה של ספקים, מוצרים ושירותים ובביצוע פרויקטים בתחומי ה-IT השונים. הסקר שם דגש על שביעות רצון הלקוחות ובכך הוא מבדל את עצמו ממחקרים אחרים, שמבוססים על מדדים אחרים".

כמו בשנה שעברה, גם הפעם עיקרי התוצאות ייחשפו באירוע חגיגי, שייערך ברבעון השני של השנה, בהשתתפות מנהלי הטכנולוגיות שהשתתפו בסקר ומנכ"לי חברות IT.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים