גוגל משתמשת בלימוד מכונה כדי לחזות עיכובים בטיסות
על פי החברה, תכונת החיזוי תסרוק נתונים היסטוריים של עיכובי טיסות כדי למצוא תבניות משותפות במקרים של איחור בהמראות
גוגל (Google) עדכנה את אפליקציית הטיסות שלה, Google Flights, והוסיפה לה שתי תכונות חדשות שיסייעו לנוסעים להגיע במועד לטיסתם.
התכונה הראשונה משתמשת בלימוד מכונה כדי לחזות עיכובי טיסות צפויים, והשנייה "מפרקת לגורמים" את מה שחברות התעופה מכנות "Basic economy" – ומסבירה אילו שירותים כלולים או לא כלולים בקטגוריה הזאת.
לפי פוסט שפורסם בבלוג של החברה, תכונת החיזוי של איחורים בטיסות תסרוק נתונים היסטוריים של עיכובי טיסות כדי למצוא תבניות משותפות במקרים של איחור בהמראות. נתונים אלה כוללים, למשל, מיקום, מזג אוויר, איחור בהגעה של מטוס וכד'. ברגע שאלגוריתם מזהה ודאות של 80% שיהיה איחור, המידע יופיע בתוצאות החיפוש של הטיסה, לפי מספר טיסה, מסלול או חברת תעופה.
כשהמחיר הוא הגורם החשוב ביותר ברכישה
גוגל מדגישה, כי אין להתייחס להתראות שלה כפשוטן, ויש להגיע לטיסה בזמן, מה שכמובן מקלקל את ההנאה מהתכונה החדשה, אם כי מספק למשתמשים עדכון חשוב.
התכונה השנייה היא שיקוף המירוץ הנהוג היום של חברות התעופה אל תחתית הסולם במונחים של איכויות הטיסה. בשנים האחרונות מתחרות חברות התעופה על מחיר טיסה בסיסי ביותר האפשרי, תוך שהן "מפשיטות" מהעסקה שירותים שונים, כמו הגבלת מטען, ארוחות ומשקאות ועוד – כל זאת כדי למשוך לקוחות שהמחיר הוא הגורם החשוב ביותר שלהם בהחלטה על רכישת כרטיסי טיסה. לעתים רבות קורה, שאנשים רוכשים כרטיסי טיסה בסיסיים כאלה מבלי לדעת מהם הם כוללים ומה לא.
האפליקציה של גוגל תפרט כעת את השירותים הכלולים בטיסות של חברות תעופה – בהן דלתא (Delta), אמריקן איירליינס (American Airlines), יונייטד איירליינס (United Airlines) – ותתריע בפני המשתמשים מה כרוך בתעריף ששילמו ומה לא.
תגובות
(0)