קוואלקום הכריזה על משפחה חדשה של מעבדי Snapdragon 7xx

הסדרה החדשה אינה באה להחליף את סדרת ה-Snapdragon 6xx ● לפי החברה, מטרתה למלא חלל מסוים שהיא זיהתה בין המכשירים שמבוססים על מעבדי הביניים שלה לבין אלו שמבוססים על סדרת מעבדי ה-Snapdragon 8xx

Snapdragon

קוואלקום (Qualcomm) הכריזה על משפחה חדשה של מעבדי Snapdragon 7xx שתשתלב עם ובין שאר משפחות המעבדים שמציעה החברה לשוק הטלפונים.

הסדרה החדשה אינה באה להחליף את סדרת ה-Snapdragon 6xx שמיועדת בעיקר לשוק הביניים. לפי קוואלקום מטרתה למלא חלל מסוים שהיא זיהתה בין המכשירים שמבוססים על מעבדי הביניים שלה לבין אלו שמבוססים על סדרת מעבדי ה-Snapdragon 8xx שמיועדת ומשמשת היטב את מכשירי הדגל של יצרניות הטלפונים השונות – והכוונה היא מעבדים שיציעו שילוב של תכונות פרמיום במחירים נמוכים יותר מסדרת העל השלה.

החברה לא סיפקה פרטים מלאים על המעבדים הראשונים שהיא תציע בסדרה החדשה. עם זאת סיפרה שהם יכללו את מנוע הבינה המלאכותית שהיא משלבת במעבדי ה-8xx, ושבהיבט של ביצועי בינה מלאכותית הם יציעו ביצועים ברמה כפולה לעומת מעבד ה-Snapdragon 660 שהוא החזק ביותר נכון להיום בסדרות הביניים שלה.

בנוסף היא טוענת שניתן לשפר ברמה של עד 30% את צריכת הכוח במכשירים, ולכלול בהם שבבים גרפיים חזקים יותר מסדרת ה-Adreno שלה.

"פלטפורמת המובייל Snapdragon 7xx תביא תכונות וטכנולוגיות פרמיום אל מכשירים יותר זמינים מבחינה כספית, וזה משהו שלקוחות וצרכני ה-OEM הגלובליים שלנו דורשים. ממנוע בינה המלאכותית המתקדם שלנו, ועד למצלמה המובילה, ביצועי המכשירים והעוצמה, סדרת Snapdragon 7xx ממוטבת לתמיכה בחוויות שהצרכנים למדו לצפות להן במכשירים המובילים אבל בנקודת מחיר נמוכה יותר", אמר אלכס קטוזיאן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת המובייל בקוואלקום במסיבת העיתונאים בה הודיעה החברה על המעבדים החדשים.

מעבדי הדוגמה הראשונים של סדרת ה-7xx יגיעו ליצרניות עוד במהלך המחצית הראשונה של 2018, כך שייתכן שמכשירים ראשונים יגיעו לשוק עוד לפני סוף השנה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים