נוסעים ב-Gett? מעכשיו הנהגים יכולים לדרג אתכם

החברה משיקה פיילוט שבמסגרתו יכולים הנהגים להחליט כמה כוכבים לתת לכם, כי לדברי החברה, "לטנגו צריך שניים" ● בנוסף, מעתה יוכלו הנהגים לגבות דמי הזמנה על כל נסיעה, ולא רק בשעות מסוימות

מסתמן: הגיוס הנוכחי - האחרון לפני ההנפקה. Gett

אחד הדברים היותר מעניינים בנסיעות במוניות של Gett הוא האפשרות לדרג את הנהג ואת חוויית הנסיעה וכך, אם יש משהו לא בסדר, אולי להשפיע על נוסעים אחרים ועל הנסיעות הבאות. אלא שבאפליקציית המוניות טוענים שלטנגו צריך שניים, ומאפשרים מעתה גם לנהגים לדרג את הנוסעים.

החברה השיקה היום (ה') פיילוט "למדידת חוויית נסיעה איכותית לכולם", כך על פי הודעה ששלחה ללקוחות. במסגרת הפיילוט, יוכל גם הנהג לחוות את דעתו על הנוסע – ולא רק להיפך.

שינוי נוסף שעליו הכריזה Gett, ושיש להניח שירגיז לא מעט נוסעים, הוא מתן אפשרות לנהגים לגבות דמי הזמנה לאורך כל היממה. אם עד עכשיו הם יכולים היו לגבות מהנוסעים 4.80 שקלים בשעות מסוימות בלבד – בשעות העומס ובסופי שבוע, החל מ-1 במאי הם יוכלו לעשות זאת בכל נסיעה שהוזמנה דרך האפליקציה.

יצוין כי Gett ביטלה את האפשרות לגבות דמי הזמנה מהנוסעים לפני כמה שנים – ומחזירה אותה כעת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמרי

    יפה נחמד לנהגים. לא ממש הבנתי את הקטע של הדמי שירות, זה כבר קיים בכל התחנות האחרות

אירועים קרובים