PayPal: עליות בולטות בהכנסות וברווח הנקי

החברה סיימה את הרבעון השני של השנה עם זינוק של 23% בהכנסות ושל 28% ברווח הנקי ● הרווח למנייה עקף את התחזיות ועמד על 58 סנט

נכנסת לתחום ה-BNPL. פייפאל

PayPal סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של השנה עם תוצאות טובות: עליות דו ספרתיות הן בהכנסות והן ברווח הנקי – כך עולה מהנתונים שפרסם שירות התשלומים הפופולרי אמש (ד'). החברה עקפה את תחזית האנליסטים, שהעריכו שהרווח הנקי שלה למנייה (Non-GAAP) יגיע ל-56 סנט, בעוד שבפועל הוא הגיע ל-58 סנט. יצוין כי זהו הרבעון הרביעי ברציפות שבו עוקפת PayPal את תחזית הרווח למנייה.

במהלך הרבעון גדלו ההוצאות הכלליות ב-21.4% ל¬3.29 מיליארד דולר וההכנסות עלו יותר – ב-22.99% – ל-3.86 מיליארד. הרווח הנקי הושפע מכך לטובה וזינק ב-27.98% ל-526 מיליון. כך גם הרווח למנייה (GAAP), שצמח ב-29.41% ועמד על 44 סנט.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות של PayPal עלו ברבעון ב-23.62% ל-1.7 מיליארד דולר, הרווח הגולמי גדל ב-22.51% ל-2.16 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 56.02%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-19.12% ל-1.59 מיליארד דולר והרווח – ב-33.02% ל-572 מיליון.

ההצלחה העסקית של החברה באה לידי ביטוי גם בגידול חבות המס, שזינקה ב-130.5% ל-83 מיליון דולר.
לצד הנתונים הרבעוניים פרסמה החברה את הדו"חות הכספיים למחצית הראשונה של השנה. ההוצאות גדלו בתקופה זו ב-22.59% ל-6.44 מיליארד דולר, ההכנסות עלו ב-23.42% ל-7.54 מיליארד, הרווח התפעולי זינק ב-28.46% ל-1.11 מיליארד והרווח הנקי – ב-30.44% ל-1.04 מיליארד.

פול שולמן, נשיא ומנכ"ל PayPal, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "שיתופי הפעולה וההתמקדות שלנו בשירות ללקוח אפשרו לנו להציג ביצועים חזקים. במהלך הרבעון ביצענו ארבע רכישות, שמשפרות את הערך המוסף ומגדילות את הכיסוי הגיאוגרפי של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים