מלם תים שדרגה את תשתיות ה-IT בקשרי תעופה

עמית גלבוע, מנמ"ר קשרי תעופה: "התועלת המרכזית מהפרויקט היא יציבות תשתיות המחשוב והתקשורת, לטובת התנהלות מוצלחת של החברה. שם המשחק היום הוא שילוב של זמינות גבוהה ואטרקטיביות"

עמית גלבוע, מנמ"ר קשרי תעופה. צילום: יח"צ

מלם תים ערכה פרויקט לשדרוג תשתיות המחשוב בקבוצת קשרי תעופה. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

פרויקט השדרוג כלל: שדרוג והרחבת תשתית ווירטואלית; שדרוג סביבת Hyper-V והרחבה של הסביבה בשרתים מארחים נוספים; שדרוג מערך האחסון והגיבוי; החלפת מערכת אחסון באתר הראשי למערכת Unity 300 של Dell EMC והעברת מערכת האחסון הקיימת לאתר DR; שדרוג AD ושרתי מסד נתונים; וכן, החלפת תשתית תקשורת ושדרוג Terminal Services. כחלק מהפרויקט בוצע שדרוג של מתגי תקשורת לסביבת סיסקו.

קשרי תעופה היא חברה ציבורית, המתמחה במתן שירותי נופש בכל תחומי התיירות לרבות בישראל, שייט, השכרות רכב, טיולים מאורגנים, הפעלת טיסות יוצאות ונכנסות, והיא נציגתם הבלעדית בישראל של רשתות הנופש המובילות באגן הים התיכון ובאירופה. הפרויקט ישרת כ-250 משתמשים.

עמית גלבוע, מנמ"ר קשרי תעופה, אמר כי "התועלת המרכזית מהפרויקט היא יציבות תשתיות המחשוב והתקשורת, לטובת התנהלות מוצלחת של החברה. שם המשחק היום הוא שילוב של זמינות גבוהה ואטרקטיביות. לכן, תשתית יציבה היא דבר חיוני לתמיכה בצרכים המשתנים של החברה והיא מבטיחה רמת זמינות ושרידות גבוהות של מערכות ה-IT בארגון. זאת, לצד רמת ביצועים גבוהה יותר ושיפור השירותים לסוכני החברה, גם בזמני עומס. כל זאת, תוך שימור מירבי של התשתיות הקיימות. זאת, בנוסף למוכנות לספק שירותים חדשניים ללקוחות החברה. בשל כך נובעת החשיבות העצומה בהקמת מערכות אמינות ובאחזקתן תקינות לאורך שנים".

נתי כרמי, מנהל מכירות במלם תים. צילום: יח"צ

נתי כרמי, מנהל מכירות במלם תים. צילום: יח"צ

נתי כרמי, מנהל מכירות במלם תים, ציין כי "הפרויקט שערכנו בקשרי תעופה, נותן מענה מקיף למגוון צורכי המחשוב והתקשורת בארגון, עם 'ראש שקט' לשנים רבות. תשתית המחשוב כיום, לאחר השדרוג, הינה בסביבה וירטואלית מבוססת Hyper-V 2016, המותקנת על שרתים ומערך האחסון של Dell EMC. התשתית ששרתה עד כה את קשרי תעופה, לא עמדה בדרישות העסקיות של החברה מבחינת נפחים וביצועים ובתקופות עומס אף הורגשה איטיות בשירותים".

יניב סייג, ארכיטקט פתרונות במלם תים. צילום: יח"צ

יניב סייג, ארכיטקט פתרונות במלם תים. צילום: יח"צ

יניב סייג, ארכיטקט פתרונות במלם תים, הוסיף כי "בשל גידול בפעילות של קשרי תעופה והשירותים אותם היא מספקת, היה צורך להתאים את תשתיות המחשוב הקיימות לדרישות אלו. ערכנו מיפוי של כל תשתיות המחשוב, השירותים והאפליקציות בארגון, על מנת שנוכל לדעת מה נדרש לשפר ולהרחיב – בהתאם לצרכי הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים