תוצאות טובות לנטפליקס: הרווח הנקי זינק ב-211%

החברה רשמה נתונים כספיים מצוינים ועלייה בולטת במספר המנויים ● אלא שבנטפליקס יודעים שהחגיגה לא תימשך לעד

נטפליקס

נטפליקס ממשיכה להתרחב, הן במספר המנויים והן מבחינה כספית – כך עולה מהדו"חות שהחברה פרסמה אמש (ג').

מהנתונים שפרסמה החברה עולה כי מספר המנויים שלה עלה ברבעון השלישי של השנה בשבעה מיליון איש לכ-137 מיליון. זאת, לעומת גידול של 5.3 מיליון מנויים ברבעון השלישי אשתקד. כתוצאה מכך עלו ההכנסות של החברה, והדבר עשה טוב גם לרווחים, שגורם נוסף שהשפיע עליהם לטובה הוא הריסון בהוצאות, ודאי אל מול ההכנסות.

ואמנם, בעוד שההוצאות הרבעוניות של החברה גדלו ב-26.74% ל-3.52 מיליארד דולר, ההכנסות שלה זינקו ב-33.99% לארבעה מיליארד. הרווח הנקי צמח ב-210.85% וסיים את הרבעון כשהוא עומד על 402.84 מיליון דולר, והרווח למנייה זינק ב-206.66% והגיע ל-92 סנט. גם ברווח התפעולי נרשמה ברבעון מגמה חיובית ביותר: הוא האמיר ב-130.46% ל-480.67 מיליון דולר.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות של נטפליקס גדלו ברבעון ב-21.04% ל-2.41 מיליארד דולר, הרווח הגולמי זינק ב-60% והרווח הגולמי השולי עמד על 39.45%.

מגמות דומות נרשמו בתשעת החודשים הראשונים של השנה: ההוצאות הכלליות של החברה גדלו בתקופה זו ב-30.77% ל-10.22 מיליארד דולר וההכנסות צמחו ב-38.07% ל-11.61 מיליארד, הרווח התפעולי האמיר ב-134.16% ל-1.39 מיליארד והרווח הנקי רשם עלייה חדה, של 188.5%, ל-1.08 מיליארד דולר.

בהנהלת נטפליקס הביעו שביעות רצון מהתוצאות והעריכו שבמהלך הרבעון האחרון של השנה, מספר המנויים שלה יגדל בכ-7.6 מיליון. עם זאת, הם גם ריאליים ויודעים שלא לעולם חוסן. מנכ"ל החברה, ריד הסטינגס, אמר ש-"כיום אין לנו תחרות ואולי זה נראה רחוק, אבל בעתיד הדבר ישתנה. אנחנו לא תמימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים