הרבעון של סיסקו: עלייה בהכנסות, קפיצה ברווח הנקי

ירידה בהוצאות ובחבות המס, ועלייה בהכנסות הביאו את ענקית התקשורת לסגור את הרבעון הראשון של שנתה הכספית עם זינוק של קרוב ל-50% ברווח הנקי

צ'אק רובינס, מנכ"ל סיסקו. צילום: ארתור פירר

סיסקו פרסמה אמש (ד') תוצאות טובות לרבעון הראשון של השנה הכספית 2019, שמעידות על עליות ברווחים ובהכנסות. הרווח הנקי והתפעולי אף חוו עלייה דו ספרתית.

על פי הדו"חות, ההוצאות הרבעוניות של ענקית התקשורת ירדו ב-1.2% ל-9.27 מיליארד דולר, בעוד שההכנסות עלו ב-7.71% ל-13.07 מיליארד. מתוכן, מכירות המוצרים גדלו ב-9.23% ל-9.89 מיליארד דולר ומכירות השירותים עלו ב-3.25% ל-3.18 מיליארד.

הירידה בהוצאות אל מול העלייה בהכנסות, כמו גם צניחה של כ-37% בחבות המס, השפיעו לטובה על הרווח הנקי: על פי GAAP, הוא קפץ ב-48.25% ל-3.55 מיליארד דולר והרווח למנייה האמיר ב-60.42% ל-77 סנט, ושלא לפי חישוב זה הוא עלה ב-13.7% ל-3.45 מיליארד והרווח למנייה – ב-23% ל-75 סנט.

הנתונים מראים בנוסף כי ההוצאות הגולמיות של החברה גדלו ברבעון ב-4.61% ל-4.93 מיליארד דולר, הרווח הגולמי עלה ב-9.68% ל-8.15 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 62.32%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות פחתו ב-7.06% ל-4.34 מיליארד דולר, הרווח לפי GAAP זינק ב-38.06% ל-3.81 מיליארד וזה שלא לפי GAAP – ב-13.01% ל-4.17 מיליארד.

צ'אק רובינס, יו"ר ומנכ"ל סיסקו, סיכם את התוצאות באמרו כי "היה לנו רבעון ראשון טוב עם צמיחה בכל הפרמטרים, רבעון שהמחיש את ההזדמנויות העסקיות שיש לחברה. האסטרטגיה העסקית שלנו פועלת היטב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים