משתמשים במחשב של אפל? לא תוכלו להתקין את העדכון ל-Windows 10

אחרי שכמה בעיות שנתגלו בעדכון החדש מבית מיקרוסופט נפתרו - החברה מצאה בעיה נוספת וחמורה ● מיקרוסופט החליטה לחסום את העדכון למשתמשי אפל לאחר שהתברר שבגרסה האחרונה של iCloud for Windows, השילוב בין עדכון המערכת לעדכון התוכנה הראשית לא עובד

Windows 10

העדכון לעדכון הגדול של Windows 10, זה שהיה צריך להגיע בשלמות למחשבי המשתמשים בתחילת אוקטובר, הצליח לטפל בחלק מהבעיות – ובעיקר בבעיית הקבצים הנמחקים לכאורה. אבל בעוד לבעיות אלה הצליחו במיקרוסופט למצוא מרפא, בינתיים מתברר שנוצרות כמה חדשות, ואחת מהן אפילו די חמורה.

מיקרוסופט הודיעה שמשתמשי מחשבי אפל לא יוכלו בינתיים, באופן זמני, להתקין את העדכון לאחר שחרורו מחדש. החברה החליטה לחסום אותו לאחר שהתברר שיש בעיה במחשבים בהם מותקנת תוכנת האחסון בענן iCloud for Windows בגרסתה האחרונה, 7.7.0.27 – השילוב בין עדכון מערכת ההפעלה לבין עדכון התוכנה הראשית פשוט לא עובד.

אלה שכבר הספיקו להתקין את העדכון לגרסת 1809 של Windows 10 לפני התקנת העדכון של iCloud יראו הודעה שגרסה זו אינה נתמכת וההתקנה שלה תיכשל. אלה שהתקינו את הגרסה החדשה של iCloud יכולים לסבול מתופעות שונות – ובעיקר כישלון בהתקנת העדכון של Windows 10, אבל גם בעיות סנכרון של תמונות בין המחשב לבין הענן, עד כדי מחיקה מהאחסון.

החברות הודיעו שהן מחפשות פתרון ובינתיים, כאמור, ההחלטה היא לחסום את העדכון מצידה של מיקרוסופט. זו גם ממליצה ללקוחות שלא לנסות להתקין את העדכון באופן ידני אלא להמתין עד קבלת הודעה מתאימה במערכת שהוא מוכן להורדה שנית, או שלישית ואולי יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים