הרבעון של פרטנר: הרווח הנקי צלל ב-52%
חברת התקשורת רשמה ברבעון השלישי ירידות בולטות ברווחיות וקיטון במספר מנויי הסלולר ● לעומת זאת, מספר משקי הבית המחוברים לפרטנר TV עלה
הנה רבעון שפרטנר תעדיף כנראה לשכוח, לפחות בכל הנוגע לסעיפי הרווחיות, שרשמו ירידות בולטות, ולמספר המנויים, שקטן אף הוא – כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה הבוקר (ד').
הרווח הנקי של חברת התקשורת צנח ברבעון ב-52% ל-26 מיליון שקלים, לאחר שההוצאות עלו ב-5.45% ל-774 מיליון שקלים וההכנסות ירדו ב-0.48% ל-822 מיליון. חלוקת ההכנסות לסעיפים מעלה כי מכירות השירותים, שההכנסות העיקריות של פרטנר מגיעות מהן, פחתו ב-2% ל-654 מיליון שקלים, בעוד שמכירות ציוד הקצה גדלו ב-5% ל-168 מיליון. מספר מנויי הסלולר של החברה, כולל מנויי מודם סלולרי ו-012-מובייל, עמד בסוף הרבעון על 2.65 מיליון, לאחר שירד ב-1%.
פרטנר רשמה ירידה רבעונית דרסטית גם ברווח התפעולי, שצנח ב-48% ל-48 מיליון שקלים, אחרי שההוצאות גדלו ב-7.34% ל-117 מיליון. בסעיפים הגולמיים, ההוצאות גדלו ב-5% ל-657 מיליון שקלים, הרווח פחת ב-1.49% ל-198 מיליון והרווח השולי עמד על 24.09%. סעיף נוסף שראוי לציון הוא ה-EBIDTA, שירד ב-16% ועמד על 201 מיליון שקלים.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, העדיף להסתכל על חציה המלא של הכוס ואמר כי "קצב הגידול במשקי הבית המחוברים לפרטנר TV הואץ ברבעון השלישי ו-118 אלף משקי בית מחוברים לשירות. בנוסף, תשתית הסיבים האופטיים פרטנר פייבר, שהושקה בשנה שעברה, מגיעה כבר ליותר מרבע מיליון משקי בית ברחבי הארץ".
תגובות
(0)