חברת הפינטק קרדיטפלייס מינתה את עופר כרמל למנכ"ל

כרמל, שכיהן כמנכ"ל ERN, פלטפורמת ההלוואות החברתיות Eloan ומכבי אחזקות, וכסמנכ"ל Abbvie, ינהל את פעילות החברה בישראל ● היו"ר, דקל גולן, ינהל את הפעילות בשאר העולם

עופר כרמל, מנכ"ל קרדיטפלייס. צילום: יח"צ

חברת הפינטק הישראלית קרדיטפלייס הודיעה היום (ג') על מינויו של עופר כרמל לתפקיד המנכ"ל. כרמל ינהל את פעילות החברה בישראל, כאשר את הסניפים במקומות אחרים בעולם ימשיך לנהל היו"ר, דקל גולן.

קרדיטפלייס עוסקת בשירותי P2P בתחום הפקטורינג, בעיקר בארץ ובאירופה, והשוק המרכזי שלה הוא עסקים קטנים ובינונים. כרמל (51) מגיע אליה לאחר ששימש בשנתיים האחרונות כמנכ"ל Eloan, פלטפורמת הלוואות חברתיות שנרכשה על ידי מיטב דש. בתפקידו הוא היה ממונה על מיזוג החברה לבית ההשקעות והפיכתה למיטב דש השקעות. בעבר ניהל כרמל גופים כלכליים אחרים: הוא שימש כמנכ"ל מכבי אחזקות ו-ERN, שעסקה בהבטחת תשלום בצ'קים. כמו כן, הוא כיהן כסמנכ"ל ב-Abbvie, שעוסקת במו"פ בתחום הפארמה.

כרמל אמר לאחר מינויו כי "המהפכה בשוק האשראי בישראל חייבת להגיע. הבנקים מוכרים כסף במחירים יקרים – תנאי האשראי לעסקים קטנים ובינוניים הם מהמופקעים בעולם, והמגזר העסקי כולו נחנק מחוסר אשראי. התחרות חייבת להגיע ולקרדיטפלייס, שנמצאת בצמיחה מואצת, יש את הכלים להביא אותה. אם רק נוכל להכניס את היעילות העסקית למגזר המאובן הזה, להעיף את הפקסים והדואר ולהעביר את כל הפעילות לפלטפורמה טכנולוגית – כבר ניצחנו בתחרות".

לדברי גולן, מינויו של כרמל יהווה חיזוק משמעותי לחברה. "היקף הפעילות של קרדיטפלייס צומח בקצב שמצדיק מינוי מנכ"ל לחברה המקומית, כדי שתוכל להמשיך ולצמוח במקביל להתרחבות הפעילות לחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים