האם שנת 2019 הולכת להיות שנת הטלוויזיות המתגלגלות?

סמסונג הגישה בקשה לפטנט לפיתוח מסך שניתן לפתוח בעת הצורך עד גודל מסוים, ואז לסגור אותו בחזרה בקלות חתוך למארז קומפקטי שקל לשנע

טלוויזיה חכמה של סמסונג. צילום: photographerv8/BigStock

בקשת פטנט חדשה שנחשפה באתר LetsGoDigital מציגה את הרעיון עליו חושבת סמסונג, מיצרניות הפאנלים הגדולות בעולם, לגבי מסך שאפשר לפתוח בעת הצורך עד גודל מסוים, ואז לסגור אותו בחזרה בקלות חתוך למארז קומפקטי שקל לשנע ממקום למקום – פתרון אידיאלי, לדוגמה, לסביבה לימודית ואולי אפילו על מנת להעביר באופן זמני את הטלוויזיה מהסלון אל החדר.

המסך הגמיש נשמר כשני גלילים על שני צירים בתוך מארז סגור וצר מידות, והוא נפתח על ידי משיכת שני הקצוות של המארז לצדדים הפוכים. הרגל של המסך נמצאת בדיוק באמצע ולמעשה היא חלק אינטגרלי מהמארז עצמו.

בקשת הפטנט, הפרוסה על פני כ-55 עמודים, אמנם מסבירה כיצד המנגנון עובד מבחינה טכנית וכיצד המסך יישמר בתצורת הגלילים כך שלא ייגרם נזק לפאנל הגמיש עצמו, אך החברה אינה מציינת מה יהיה הגודל המרבי והמינימלי שלך הטלוויזיות המתגלגלות שהיא מתכוונת להציע.

גם לא בטוח ממש מתי הלהיט הבא הזה של סמסונג יגיע למצעד הפזמונים, ולפחות בהיבט הזה חברת הענק נמצאת בפיגור אחר יריבתה מבית LG שכבר הציגה רעיון דומה בשנה שעברה מתוך כוונה להשיק עוד במהלך 2019 את טלוויזיית המסך המתגלגל שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים