הושק המעבד הכי חזק של אינטל לעסקים

המעבד - Xeon W-3175X - אותו הציגה החברה לראשונה בתערוכת CES, תומך בטכנולוגיית Turbo Boost Technology 2.0 של החברה ומיועד על ידה לשוק יוצרי התוכן - במיוחד וידיאו באיכות של 4K ויותר, אבל גם מפתחי משחקים ואמני תלת-ממד

Xeon W-3175X - מעבד של אינטל. צילום: טים הרמן, אינטל

אינטל השיקה אתמול באופן רשמי את המעבד הכי חזק שלה אי פעם לתחום העסקי, Xeon W-3175X. המעבד החדש מציע לא פחות מ-28 ליבות פיזיות, עם תמיכה בעבודה בריבוי נימים, כך שהוא תומך ב-56 ליבות לוגיות.

המעבד, אותו הציגה החברה לראשונה בתערוכת CES, תומך בטכנולוגיית Turbo Boost Technology 2.0 של החברה ויכול להגיע באמצעותה ממהירות בסיסית של 3.1 גיגה-הרץ עד מהירות מרבית של 4.3 גיגה-הרץ. אבל, מכיוון שמדובר במעבד שאינו נעול, ניתן לבצע עליו גם המהרה, באמצעות ערכת כלים שאינטל עצמה מציעה, כדי להבטיח פעילות בטוחה שגם מתואמת עם המהרת זיכרון העבודה.

לפי אינטל, המעבד תומך בפלטפורמות שמציעות עד 68 ערוצי PCIe ועד 6 ערוצי זיכרון מסוג DDR4, בהם ניתן להתקין עד 512 גיגה-בייט זיכרון RAM במהירות גבוהה של 2,666 מגה-הרץ. מעבר לכך מכיל המעבד גם עד 38.5 מגה-בייט של זיכרון מטמון חכם.

באינטל מכוונים את Xeon W-3175X בעיקר אל השוק שהיא מכנה שוק יוצרי התוכן, ובמיוחד וידיאו באיכות של 4K ויותר, אבל גם מפתחי משחקים ואמני תלת-ממד. וגם אם צריכת הכוח שלו גבוהה יחסית עם מעטפת של 255 וואט, הוא מציע עוצמה לוואט טובה.

למרות שאין זה מעבד שמיועד באופן עקרוני לשוק מחשבי המשחק, הוא מציע לפי החברה ביצועי משחק משופרים ברמה של עד 50% לעומת ה-Core i9-9980XE, מעבד האקסטרים הצרכני החדש שהציגה החברה לאחרונה.

המעבד כבר זמין למכירה במחיר של 2,999 דולרים ברכישה של אלף יחידות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים