וואווי: "נציג בתערוכת MWC 2019"

על אף שלל צרותיה בעולם המערבי, הענקית הסינית מתכוננת להתייצב בברצלונה ולהציג, בין השאר, טלפון מתקפל חדשני שיהיה מצויד באפשרות לתקשורת עם רשתות התקשורת המודרניות ב-5G

קצה הטלפון המתקפל של וואווי והזמנה לתערוכה. צילום: וואווי

חברת וואווי הודיעה באופן רשמי כי תציג בתערוכת MWC 2019, שתערך בסוף החודש כמו בכל שנה בברצלונה. בכוונת החברה להציג באירוע טלפון מתקפל שיהיה מצויד באפשרות לתקשורת עם רשתות התקשורת המודרניות ב-5G.

לפי החברה, מדובר בטלפון הראשון עם מסך מתקפל שיציע תמיכה ב-5G, והוא למעשה מחבר את שתי המגמות שההערכה הן שיובילו את השוק ב-2019.

ההודעה על ההשתתפות בכנס מגיעה על רקע שלל צרותיה של וואווי בעולם במערבי – החשדות בריגול מטעם סין נגד המערב; הפגיעה הקשה במוניטין עקב מעצר סמנכ"לית הכספים ובתו של המייסד ומנכ"ל, מנג ואנזו, בקנדה; כמו גם תביעה שהוגשה כנגדה וכנג ואנזו בארה"ב בגין גניבת סודות מסחריים.

טיזר בטוויטר

את ההודעה הרשמית פרסמה החברה בטיזר שנשלח כציוץ לרשת החברתית טוויטר. הטיזר מציג את הקצה של טלפון מתקפל ובמרכז תאריך מסיבת העיתונאים שתערוך החברה בברצלונה להצגת מכשירים חדשים, ה-24 בפברואר, בשעה 14:00 בצהריים שעה מקומית.

ריצ'ארד יו, מנכ"ל קבוצת מוצרי הצריכה של וואווי, כבר הודיע במסיבת עיתונאים בבייג'ינג כי החברה תציג בברצלונה מכשירי 5G שיהיו מבוססים על המודם Balong 5000 שמייצרת עבורה חברת הבת היי-סיליקון, שישולב במערכת על שבב המובילה שלה כיום, Kirin 980.

מעבר לכך אין עוד פרטים על המכשיר שתציג, וגם לא ברור מתי היא מתכוונת להשיק אותו בפועל. ובכל מקרה, כמו שהוזכר לעיל, זה יהיה שוק תחרותי וככל הנראה גם שיאומי, לנובו וסמסונג יתייחסו לנושא במסיבות העיתונאים שלהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים